Bölüm 7

1.3K 28 9
                                    

HATIRLATMA

Külotunu yırttım ve südyeninin yanına aşağıya gönderdim. Vajinasının başına küçük bir öpücük bıraktım. Soğuk parmaklarımla klitorisine dokundum çığlığını duymazdan gelerek üç parmağımı klitoris ve çekirdeğin arasına koydum. Ve yuvarlak hareketlerle baskı uygulayarak çekirdeği ezmeye başladım.

SUGA POV

Deli gibi çığlık atıyordu. Bundan zevk alıyordum ve çıldırtıcı bir yavaşlıkta bu eylemi uygulamaya devam ettim üzerine oturduğum karnını kıpırdatmaya altımdan kurtulmaya çalışıyor aynı zamanda çığlık atıp gözyaşı döküyor ve ellerini çekiştiriyordu.  Üzerinden kalktım mutfağa gittim ve buz getirdim bir kovanın içinde. ( bira şişesi ve suda var kovada ) Buzları aldım ve göğüs uçlarına yerleştirdim ucu klipslerden ötürü zaten morarmıştı uca değen buzla çevresindeki halkalar belirginleşti.


-Emmem için yalvar


-ACIYORRR BIRAAAAAK


-YALVAR DEDİM


-ASLA BIRAAKKK AĞĞHHH YETERR


Yalvarana kadar işkencemi yapmaya devam edecektim bir buz daha aldım ve vajinasına doğru götürürken resmen bunu yapmamam için çığlık attı ve debelenmeye devam etti. 


-YALVAR ! ! !


-HAYIR ! ! !


Buzu vajinasına değiştirdim ve o anda tamam diye bağırdı dediğim şeyi tek seferde yapmadıysa cezasını çekmeli bu yüzden buzları vajinasının iki dudağı arasına yerleştirdim ve kapattım 


-EMMEM İÇİN YALVAR ( göğsünü sıkar )


-Lütfen em artık canım çok acıyor


ikiletmedim ve klipsleri de buzları da çıkarttım vajinasındaki buzuda çıkarmayı unutmadım. Rahatlamış gibiydi eğildim ve tekrar doya doya emdim. Boxerımı çıkardım ve penisimi bi anda ağzına tıktım. Emmeyi reddedince yanda duran elektrikli sex oyuncağını aldım vajinasına tuttum ve çalıştırdım. ÇIğlık attı. 


-EM


İkiletmedi ve emdi. Üzerine çıktım ve tek seferde içine kökledim bağıracak hali kalmamıştı. Aşağıya baktığımda kanlar akıyordu. Bakireydi tabiki bunu biliyordum ama acımam yok bu sefer. Ona baktığım da sesi çıkmıyordu bayılmıştı içine 5 kere boşaldım doğum kontrol hapnı yutturttum ve yorganı üzerine atıp duşa girdim.


Mİ CHA POV

Min yoongi nin bu kadar şerefsiz olabileceğini tahmin etmemiştim üzerimde yapmadığı şey kalmamıştı ölmek istiyordum bu bir inana yapılmazdı. Vücudumun her yanı ağırıyordu dayanamadım ve kendimi karanlığa bıraktım. Gözlerimi açtığım da suga yanımda değildi sırtım boynum göğüslerim ve ne çokta vajinam acıyordu. Kanlar içindeydi ilkimi böyle bir insana verbileceğimi hiç düşünmemiştim. Suga banyonun kapısına yaslanmış beni izliyordu onu görünce gözlerim doldu yanıma yaklaştı ve uyandı mı benim güzelim dedi. Cevap vermedim yorganı tek seferde üzerimden çekti üstüme çıkrı ve tekrar içime girdi bir kez boşalınca ellerimi ve ayaklarımı çözüp beni kucağına aldı. 

Bonyoyu hazırlamıştı beni içine bıraktı.Çok yavaş davranıyordu. Ağlamaya devam ediyordum takmayıp beni yıkadı ve içeri gidip kıyafetlerle iç çamaşırlarımı almaya gitti.  ( Medya ) beni giydirdi saçlarımı taradı ve kuruladı çok kibardı. Yatağa yatırdı ve karşımdaki koltuğa geçip oturdu.


-Nasılsın ve eğer cevap vermezsen ne olacağını söylememe gerek yok bunu biliyorsun değil mi ? 


-Nasıl iyi olmamı bekliyorsun canım çok acıyor


Yandaki ağrı kesiciyi aldı ve yanıma gelip suyla birlikte içirdi.


-Etkisini yarım saate gösterir.


-Burada daha ne kadar kalıcam ?  ?  ?


-Ben ne kadar istersem yani sonsuza kadar


-Peki her gün beni becermeni mi izleyeceğim


-Hayır güzelim burayı çok seveceğin bir yere dönüştüreceğim biraz dinlen ve bu konu hakkında konuşalım.


-Sen çok iğrenç bir adamsın senden nefret ediyorum


-DOĞRU KONUŞ BENİMLE ! ! !


-Lütfen git burdan rahatça uyumak istiyorum.


-Geri gelicem ve geldiğimde ağlamayı kesmiş olmazsan kötü olur. Ellerini bağlamicam ne kadar korunaklı bir ev olduğunu sana söylemiştim değil mi kapının önünde 2  koruma var ben gelene kadar odadan çıkma bir şeye ihtiyacın olursa söyle getirsinler. Yanlış bir şey yaparsan seni zevkle beceririm tamam mı ? ! ? !


-T-tamam


- Güzel..


Eğildi ve dudaklarımı öptü. Ondan iğreniyorum pislik herif lütfen biri beni burdan kurtarsın.


-Seni çok özleyeceğim  


Cevap vermedim.


-Gelince sana seveceğin bir süpriz sunacağım dediklerimi unutma sadece dinlen...


Ve odadan çıkıp gitti. Yine serbesttim.



ARKADAŞLAR KADINA ŞİDDET ÖNEMSENMEYEN BİR TOPLUM SORUNU HALİNE GELDİ İNSANLAR FARK ETMEKSİZİN BU EYLEMİ UYGULAMAKTALAR . . . ERKEK DENEN CİNSİYET VE KADIN TOPLUMUN HER ALANIN DA EŞİTTİR . FARK ETTİM Kİ BTS GRUBU KİTLELERCE SEVİLMEKTE . BENDE HAYRANLARINDAN BİRİYİM . . . VE BU HİKAYEYİ OKUYAN TÜM OKUYUCULARA SONDA BİR DERS VERMEYİ AMAÇLADIM . FİNAL BÖLÜMÜNDE YAYINLAYACAĞIM YAZIYI KÜÇÜK BÜYÜK HERKES OKUMASI RİCAMDIR . . . 




( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin