MI CHA POV
O günden sonra aslında her sey biraz da olsa düzelmişti. Düzelmekten kastım onu affetmek onunla yaşamayı kabullenmek ya da her sabah kucağında huzurla uyanmaksa hayır bahsettiğim bu degil daha cok ondan hala nefret etmek o iğrenç yüzunu gormeye katlanamamak ve gibi seyler...
Son seferden sonra aklim basima gelmis sanirim ona asik olabilecegim aklima geldikce kendime küfür ediyorum nasil boyle bir hayvana sans vermek aklımın ucundan bile gecer ki . . . Sadece ama sadece arkadaslarimla konustum diye beni neredeyse öldürecekti . Kalbim aciyor ama nedeni malesef askim degil sinirim . . .
- Güzelim hadi gel beraber kahvalti yapalim .
Evet . . . Yine basliyoruz sanirim son seferden sonra bana karsi bir sucluluk duygusu icerinde . Komik ! ! Ya da belki onu sevebilecegimi dusunuyor . Aslında bu daha da komik ! ! !
Yatağımıza ! ! ! Daha cok gömülüp kitabımı okumaya devam ettim evet bura da yapilacak pekte bir sey yok .
Aradan 3 hafta geçti . Ve cook sey degisti bu kisa zaman da . . . Manyak herif kardesimin guvenligini dogruladi . En azindan artik uslu bir kiz oldugum da ! ! ! Onu gorebiliyorum .
Kimseye soylemedigim bir sırrım var . Geçen hafta Baek ten bir mektup aldim . Cok dokunakli ve insana kendini ozel hissettiren bir mektup . . . Beni alacagini onunla mutlu olucagimizi soyledigi bir mektup . . .
- Bak sana kizmak istemiyorum ama beni delirtiyorsun ! ! !
Onu takmadigimi açıkça belli eden gözlerim onunkilerle buluştugunda yuzunun gergin hatlarinin yumuşaması ve dudaklarima kapanan dudaklari hissetmem ayni anda oldu .
Artik direnmiyordum . Ama henuz bir seyi kabullenmis degildim . O gunden sonra minik öpücukler disinda bir sey yasanmadi aramizda . Ama ben ondan sogudukca o bana yaklasti . . . Bu sevgi bu ask neydi bilmiyorum ama kurtulmam gerektigi kesin di .
- Neden gelmiyorsun bir saattir seni bekliyorum ? ! ?
Sesin de ki uyarma adeta ' Tera bir sey yapipta sana patlamama sebep olma ' dermis gibiydi . . .
Kavga etmek icin cok yorgundum . Ve fark etmistim onun evin de yasarken benim kurallarim her zaman devre disi kalacakti . . . Direnmenin faydası yok bu yizden Baek gelene kadar biraz daha katlanmaliyim şu herife . . .
- Kitap okuyordum sanirim dalmisim . . .
- Sorun degil ama biliyorsun ki sensiz kahvaltı yapmicam hadi gel .
- Aç degilim ( Çok açım ) sen git ben sonra yerim ( Evi terk ettigin kutsal saatten sonra ) hem zaten kitabın sonunu da merak ediyorum . . .
Sinirlendigi gerilen çene kaslarindan okunurken korkmaya basladim cunku onu sakinlige alistirdiktan sonra en ufak bir sorun adete bir zincir olarak sariyor her yeri . . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )
FanficKENDİMCE PLANLARIM VARDI HAYATIMI GÜZELLEŞTİRMEK ADINA , UNUTTUĞUM BİR ŞEY VARDI Kİ ODA KADERİN DE BENİMLE İLGİLİ PLANLARI OLDUĞUYDU . . . BUNU ANLAMAK İSTEMEMEKTE ISRARCIYDIM . .Ceza sıralamasında 2. olduk . .Smut var