Bölüm 26

431 29 42
                                    


Mİ CHA POV


- ( J ) Sanırım uyanıyor . . . 


Başım da ki ağrı ve kafamı kıpırdatma mı dahi engelleyen boyun ağrım bana zor anlar yaşatmaya yetti .


Gözlerimi aralayınca güzel bir gülümsemeyle başıma eğilen bir adet Jin Oppa görüm . Ama canım o kadar ağrıyordu ki gözlerim sulanmaya başlamıştı bile . Kadere razı olmak istediğim son şey belki ama bu cani hayatımı karartmaktan vazgeçmiyor  . . .


Etrafıma bakınca tüm üyeler buradaydı . Yoongi hariç . Gözlerim en köşede saklanmaya çalışan Tae ve Jungkook ka takıldı . 


- ( MC ) SİZDEN NEFRET EDİYORUM ! ! !


Sözlerimin hedefi netti . Bunu onlar da biliyorlardı .


- ( JK ) Bi - biz yapmak zorundaydık . Anla lütfen . . .


- ( V ) Canın yanıyor mu ? ? ?


Cevap vermeye bile tenezzül etmedim . Gözlerim odanın içerisin de Hoby i aradı o bana kardeşim ve Baek hakkın da bilgi almama yardım ederdi . Yani umarım . . . 


Omzuma dokunana elle gözüm yukarı kaydı . Hoby yüzün de bana acıdığını belirten gülümsemesini saklayarak bakıyordu . Ona iyi olduğumu söylemek isterdim ama yalan en nefret ettiğim şeydi .


Neden Yoongi ona biraz olsun benzemiyor . Canım çok acıyordu ona söyleyebildiğim tek şey bana ağrı kesici  verip veremeyeceğini sormak oldu . Olumlu bir cevap duymayı beklerken yemekten önce bunun benim için zararlı olacağını söyleyip konuyu kapattı .


Yaşadığım her şey benim için çok yararlı olduğu için muhteşem auramı ağrı kesici ile bozmam yanlış olur değil mi ? ? ?


Kapının açılmasıyla ben dahil tüm gözler o tarafa çevrildi . Yonngi yatağın kenarına oturup elimi tutan Hoseok u görmemeliydi . Bu sadece onu daha da sinirlendirdi .  


- ( SG ) HERKES DIŞARI ÇIKSIN HEMDE HEMEN ! ! ! 


Korkum yine baş göstermişti . Elinde ki tepsiyi bırakıp yanıma yaklaştı . O sıra da Jin Oppa yanlış bir şey yapmaması için Yoongi ye nutuk çekiyordu .


Gözlerim iyiden iyiye sulanmış korktuğum sorunun sorulmasını bekliyordum .


- Dersini aldın mı ? ? ? Umarım bir daha benden başka bir erkeği düşlemenin sonuçlarının ne olduğunu anlarsın . . .


- Senden nefret ediyorum . . .


- Umurum da bile değil . Yemeğini ye hemen .


- YEMİCEM ! ! ! !


- YİYECEKSİN ! ! ! 

( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin