Bölüm 23

527 28 113
                                    


SUGA POV


Bu gün eve gelirken ki hedefim Mi Cha ya zarar vermeden olan b,teni öğrenmekti ama ne yazık ki görev tamamıyla başarısız .


Adamlarım bahçede ki kameraların birinde Mi Cha nın eski sevgilisini gördüklerini söyledi . O kızın tanıdığı herkesi tanıyorum ben saplantılı bir aşığım . . . Bir iki gün önceye  kadar evin içindeki kameraları kapattırmıştım . 


Sonradan aklıma gelmiş olsa da ERKEK cinsiyetinden birinin her gün her saat istediği anda Mi Cha ya bakabilecek imkana sahip olması beni delirtti . Ya o her şeyi anlatacak ya da ben seve seve araştırmayı kabul ediyorum . 


Biraz fazla canını yakmış olabilirim ama ben onu kendimden bile kıskanırken onun başka bir herifin kollarının arasında olması ve o narin tadına bakmaya kıyamadığım dudaklarının başka bir birinin dudaklarına değebilmesi olasılığı bana kafayı yedirtti .


Bir an gerçekten ben olmakta güçlük çektim . Bu kız üzerimde bir uyuşturucu etkisi bırakıyor . Onun vücudu , dudakları , gözleri . . . Ölmek için bir sebep adeta . 


Onu yanıma almadan önce mutlu bir hayatı vardı . Şuan sa yatağımın üzerinde gözleri ağlamaktan şişmiş boynunda kazıdığım baş harfim ve bedeninde türlü morluklarla yatıyor . 


O siktiğimin herifini bulacağım ve işkence ede ede öldüreceğim . Ben başka bir adamın gözüne bakmasına bile dayanamazken o prenses imin dudaklarının o bal tadını hissetmiş .


Kamera kayıtlarını izlemek için aşağıya indiğim zaman ağlayan Mi Cha nın isyan çığlıklarını işitmem bir oldu . Yanına gidip onu kollarıma sarmayı ne kadar istesem de benliğim bunu kendine yedirememiş olacak ki ayaklarım istemim dışında hareketlerini sürdürmeye devam etti .


Kamera kayıtlarını güvenlikten istedim ve izlemeye başladım . Nereden veya nasıl girdiği görülmüyordu . Ama yanında kendisine kıyasla küçük bir beden vardı . Tanrım bu bu Haneul . O kızın burada ne işi var ! ! ! Sanırım ona da el atmam gerekiyor .


Mİ CAH POV


Sanki her geçen saniye içimden benliğimden bir parça kopup gidiyor . . . kendimi iğrenç ama gerçekten iğrenç hissediyorum . Bir yolu olsa da çıksam buradan . Tüm vücudum çürümüşçesine ağrıyor ve ruhum çığlıklar atıyor . 


Aşağıdan zil sesini duymamla bir an olsun içime bir güneş doğdu . Bu cani herif dışında birini görme düşüncesi doldurdu içimi . Kalkmak istedim ama hiç gücüm yoktu . Unutmak istedim geri dönmek istedim hemde defalarca kez . . .


- ( J ) Yoongi Tae söyledi Mi Cha iyi değilmiş . Adamlara da kardeşini yakalamalarını söylemişsin . Neler oluyor burada ? ? ?


- ( SG ) Bu daha hiç bir şey bakın ben o kıza daha neler yaşatacağım . . . 


- ( JH ) Neden bütün bunları kaldırmak zorunda ? ? ?


- ( SG ) Ne dedin anlamadım ? ?

( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin