SUGA POV
Böceklerden ve kelebeklerden ne kadar korktuğunu biliyordum . Onu en büyük korkularıyla cezalandıracağım . Zavallı prensesim yaşayacağı olay zincirinden habersiz öylece yüzüme bakıyor .
Mİ CHA POV
Korkuyordum . Bana cinsellik yok dedi . Öyleyse ceza neydi ? ? ? Aklıma gelen bir fikirle korktum . Ya aileme zarar verirse . Yapmaz değil mi böyle bir şey . . .
- Ceza ne ? ?
- Kalk ve gör .
- T - tamam
SUGA POV
Mi Cha yı ona özel dün hazırlattığım evin yanındaki kulübeye götürdüm . Bana alıştığı zaman burayı da kaldıracağım ama şimdi değil .
Kapıyı açtım ve gördüğü şeyle geri geri gitmeye başladı . Kocaman cam bir kutunun içinde yüzlerce böcek yüzlerce kelebek vardı . Ona bunu yapmak istemiyorum ama mecburum . Bir daha kaçması olasılığı beni öldürüyor . Üzerinde zaten şort vardı bacaklarına ve kollarına bir sprey sıktım böceklerin ve kelebeklerin hoşuna gidecek bir sprey . . . Onu kutunun içine bırakacaktım sadece 10 dakika dayanması lazım . Sprey 4 dakikada etkisini gösteriyor .
- YALVARIRIM BENİ ORAYA KOYMA .
- GÜZELİM KAÇMANIN CEZASINI ÇEKECEKSİN . . .
- LÜTFEN YOONGİ ( hıck ) BUNU BANA YAPMA .
- KES KESİNİ ! ! ! O KUTUNUN İÇİNDE 10 DK GEÇİRECEKSİN . . .
- Y - YAPMA
- KES ESİNİ DEDİM ! ! !
Tam o sırada üyeler geldi .
- ( J ) Güvenlik burada olduğunuzu . . . TANRI AŞKINA SEN NE YAPIYORSUN ! ! !
- ( SG ) SEN KARIŞMA ! ! !
- ( NJ ) Dostum bunu şu kıza gerçekten yapacak mısın ? ? ? Baksana ne hale gelmiş .
- ( SG ) SİKTİRİN GİDİN ! ! ! BUNU KAÇMADAN ÖNCE DÜŞÜNECEKTİ . . .
- ( MC ) Hobyyy . . . Yardım et lütfen .
- ( JH ) Shhiiiii sakin ol . . . ( Çenesini kaldırır ve gözyaşlarını siler . )
- ( SG ) NE BOK YEMEYE SEVGİLİME DOKUNUYORSUN ! ! !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )
FanficKENDİMCE PLANLARIM VARDI HAYATIMI GÜZELLEŞTİRMEK ADINA , UNUTTUĞUM BİR ŞEY VARDI Kİ ODA KADERİN DE BENİMLE İLGİLİ PLANLARI OLDUĞUYDU . . . BUNU ANLAMAK İSTEMEMEKTE ISRARCIYDIM . .Ceza sıralamasında 2. olduk . .Smut var