Bölüm 19

673 36 164
                                    


SUGA POV


Daha önce ne zaman bu kadar sinirlendim hatırlamıyorum . . . Sanki beni sinirden öldürmek için tüm çabasını kullandı . . .  Ona artık nasıl bir ceza vereceğimi şaşırdım .  Ne yaparsam yapayım yine ırslanmıyor , inatçının teki . Nasıl bir belaya aşık oldum ben . Öyle bir ceza bulmalıyım ki bir daha sözümden çıkmasın .


Odaya girdiğimde yatağın bir köşesine sinmiş bir adet Mi Cha görmeyi ummamıştım . Yani bu gün ki hırçın kızdan eser yoktu . 


- KALK ! ! ! UYUMADIĞINI BİLİYORUM BANA NUMARA YAPMA ! !


- Numara yaptığım falan yok . Ne diyorsun sen . 


- DÜZGÜN KONUŞ BENİMLE ! ! ! 


Cevap vermedi . Her ne kadar ona kızgın olsam da yine de o güzel sesini duymak istiyordum . . . Dikkatli baktığım da gözleri dolmuştu . Onu tanıdığım da ağladığına hiç şahit olmamıştım . Benim yanım da böyle olması . . .  Sesimi yükselttiğim de bile ağlaması sinirlerimi bozuyor . Ama yine de kızgındım . 


- SANA BU GÜN NE İÇİN KIZDIM BİLİYORSUN DEĞİL Mİ ? ? ?


Cevap vermedi ama umrum da değil di .


- Bak bana . Sana bu gün çok ama çok kızgınım ve bir şeyler yapmamak için kendimi zor tutuyordum . Bir daha kimseye oppa demek yok . Benden başka bir erkekle temasa geçmek yok . Onların yanın da  bu şekilde gülmek yok . Anladın mı ? ? ?


Tanrım sen bana sabır ve bu kıza bir şey yapmamak için ise irade ver  . . .  Sana dediklerimi yapmazsan ne olur söyliyim mi ? ? ? Hala susuyor . O çok sevdiğin kardeşin var ya . . .  İşte o kardeşini gözünün önün de işkence ederek öldürürüm ve sen izlemek zorun da kalırsın ! ! ! !


- SEN NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN BANA HER ŞEYİMİ ALDIN YETMEDİ Mİ YA ! ! ! AL CANIMI DA KURTULAYIM NEDİR BENİM BU ÇEKTİĞİM . UTANMIYOR MUSUN YARIN GÜCÜNDE BİRİNE BU EZİYETLERİ ÇEKTİRMEYE ! ! ! KAÇ KERE DAHA KIRACAKSIN ŞU KALBİMİ ? ? ? SENİ SEVMİYORUM DİYE YAPMADIĞIN KALMADI FARK ETMİYOR MUSUN ? ! ? !  YETMEDİ Mİ HER GÜN KAHKAHALAR ATAN BEN ŞUAN SENİN YÜZÜNDEN HER GECE  AĞLIYORUM ! ! ! ODA YETMEZMİŞ GİBİ MAZOŞİST SOSYOPATLAR GİBİ KENDİME ZARAR VERİYOR . BENİ EN BÜYÜK KORKULARIM LA SINIYORSUN ! ! ! BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLÜYORSUN AMA GÖZÜNÜN ÖNÜN DE ÖLMEKTEN BETER OLAN BENİ FARK ETMİYORSUN . . . 


Söyledikleri kalbime dokunuyor ama beni alakadar etmez bana ister güzellikle ister zorla alışmak zorun da yani bu laflar bana sökmez . . . 


- YAT YATAĞA ! ! !


- HAYIR ! ! ! !


- KIZIM DELİ ETME BENİ  ! !


Birden yere çöküp ağlamaya başladı . Bunu beklemiyordum . . .  Kıyamıyorum ki ona ben . Yanına gittim kucağıma alıp yatağa yatırdım .

( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin