Bölüm 11

855 33 17
                                    


Mİ CHA POV

Kaçmak için güzel bir fırsattı belki ama ben bunun içine ettim . Korktuğum için evden erken çıktım . Güvenlikçilerden biri hemen ihbar etti beni . Arkama baktığımda füze gibi koşan bir çocuk gördüm sonrası derin bir acı ve zifiri karanlık . 


Uyandığım da tüm vücudum ağrıyordu . Hobi bana pansuman yaptı . Onu bu Yoongi denen mal dan daha çok sevdim . Canımı acıtmayacak şekilde pansumanı mı yaptı . Odadaki herkes bana hediye getirmişti en sevdiğim Hobi ninkiydi .

 Odadaki herkes bana hediye getirmişti en sevdiğim Hobi ninkiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gerçi hepsinin hediyeleri güzeldi ama ben bunu en çok sevdim . Gitmelerini istemiyorum onlar varken beni o odaya götüremez . Ama gitmeleri gerekiyordu . Yoongi onlara kapıya kadar eşlik etti . Ve tekrar yanıma geldi . 


SUGA POV

Hobi nin Mi Cha ya olan ilgisi beni deli ediyor . Neyse artık gittiler meleğimle baş başayım . Yanına gittim yatağına iyice gömüldü ve ağlamaya başladı . 


-  ( yatağa oturur ) Meleğim kaldır kafanı hadi . 


- Yo - yoongi lüt -  ( hıck ) lütfen o odaya gitmek istemiyorum . Lüt - lütfen . . . 


- Bana bak Mi Cha


( Korkarak kafasını kaldırır . )


- Sana buradan kaçmamanı söylemiştim değil mi ? ? ?


- E - evet


- Bu yüzden bir ceza alacaksın ama ben senin o güzel gözlerin den dökülen yaşlara dayanamıyorum . Bu yüzden kırmızı acı veya sex odasını kaldırttım . Sana başka türlü bir caza vereceğim .


- Kaldırdın mı ? ? ?


- Evet güzelim bir daha seni cinsel yönden zorlamayacağım sen istemeden ilişkiye girmeyeceğiz . Ama bu cezaların kalktığı anlamına gelmiyor elbette . 


- Ceza ne peki ? ? ?


- Şuan bunun için saat çok geç yarın konuşalım bu konuyu tamam mı ? ? ?


- T - tamam 


- Hadi gel aşağıya yemek yiyelim ama önce bu kıyafetlerini değiştirelim ve daha rahat bir takım giydirelim sana .

( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin