Bölüm 6

1.3K 31 12
                                    

Mİ CHA POV


Yoongi yle konuşmak istemiyorum ama suya çok ihtiyacım vardı ve kalkıp kendim içme gibi bir şansa sahip olmadığımın farkındaydım . Onunla konuştuğuma sevindiği anlaşılıyordu . Keşke isteyerek yapmadığımı zorunda olduğum için iletişime geçtiğimin farkına varsa .



 Odadan çıktığında kendimi bir an olsun rahat hissettim yemek moralimi yükseltti sanırım . Tabağın kenarında duran üzümler başından beri dikkatimi çekmişti zaten . Bu nedenle ilk ondan başladım . Ağzıma bir kaç tane üzüm atmıştım ki Suga elinde suyla kapıda belirdi . Bakışları beni rahatsız ediyordu .


 Ve bu daha önce hissetmediğim türden bir rahatsızlıktı. Bir keresinde eski erkek arkadaşımByun Baek-hyun ( Exo dan medyaya fotoğrafını koyacağım tanımayanlar için ) bana tecavüz etmeyi denediğinde bu tarz bir his oluşmuştu içimde . 



Bu düşünce aklıma geldiği anda üzümleri yemeyi bıraktım ve acıyan kalçama rağmen yatakta geri kaçtım ( olabildiği kadar ) . Yanıma geldi ayaklarımdan tutup beni kendine çekti . Biri ona kalçamı ne hale soktuğunu hatırlatsın lütfen . 


Birden ayaklarımı tuttu ve beline doladı. Ne olacağını anladım ve itiraz etmeye başladım . Tabi ki de beni umursamadı ve zevk almamı söyledi . Lanet olası herif bir şeyden anlasa şaşardım zaten . Durmadım ve daha çok kıpırdadım bıkkın bir şekilde nefes verip geri geleceğini söyleyerek yataktan kalktı .



SUGA POV 



Bu kadar hoş görü yeter. Kendimi fazla bile tuttum . Çırpınışlarıyla işimi bölmesine izin vermeyecektim . Yatağın kenarında bulunan komodinden kelepçeleri aldım . Sallayarak ona gösterdim ve sırıtmaya başladım .  Korkmuş olacak ki ağzı çıktığı kadar bağırdı .



- İMDATTT ! ! YARDIM EDİN KİMSE YOK MU ? ! ? !



- Seni kimse duyamaz zaten kısılan sesini daha fazla zorlama o ses adımı inlerken sana yardımcı olacak . . .



- Yoongi nolur bırak hem ben bir şey yapmadım neden beni cezalandırıyorsun ? ? ?  Canım çok acıyor lütfen yapma .



- KES SESİNİ ARTIK . AĞLAMA YETER SİNİRLERİMİN İÇİNE ETTİN ! ! !



Bunu söyledikten sonra daha yüksek sesle ağlamaya başladı . Onun ağlamasına aldırmayarak yatakta doğrulmasını sağladım ve tişörtünü başından geçirerek çıkardım . Ona giydirdiğim siyah südyenle gözüme çok hoş göründü birden . 



Ben onun o muhteşem vücut hatlarına bakarken onun ağlaması daha da şiddetlendi . Altına giydirdiğim satı şortu çıkardım ve bir süre ne kadar mükemmel olduğuna baktım . Elleriyle vücudunu kapatmaya çalışıyor ve hıçkıra hıçkıra ağlıyordu . 



Sol elini tuttu ve yatak başlığının hizzasına getirdim . Kelepçeyi geçirdim ardından diğer eline de aynı işlemi uyguladım . Geri çekildim ve kendime hakim olmaya çalışarak karşımda duran muazzam görüntüyü seyre daldım . Yeterince üzdüğüme karar verdiğimde ise ayaklarını da açarak kelepçeledim . Karşımda iç çamaşırlarıyla x şeklinde gerilerek yatan bir Mi Cha vardı .



Artık başlamanın vakti gelmişti. Kulağına eğildim.



- Ağlaman boşa böyle bir durumdayken seni çözeceğimi düşünmemişsindir umarım . Sadece zevk almaya bak yoksa hissedeceğin tek şey yoğun bir acı olacak . Kalçandan ötürü kırbaç kullanmayacağım . Benden başka bir iyilik isteme . Ve ağlamaktan vazgeç .



Karşısına geçtim ve soyunmaya başladım . Siyah boxerımla kaldığımda üzerine çıktım ve karnına ağırlığımı vermeyerek oturdum . Hala çırpınmaya çalışmasına şaşırdım . Kurtulamayacağını bilmesine rağmen azimle debelenmesi . . .  Takdir edilesi bir hareket açıkçası . Dudaklarına yöneldim kafasını çevirip dudaklarını sakladı .


 Elimle vajinasına baskı uyguladım ve bağırdığında dudakları serbest kaldı . Hemen eğildim ve alt dudağını esir aldım . Kafasını çevirip kaçmaya çalışıyordu . İki elimle kafasını tutup sabit kalmasını sağladım . Gözyaşları hala akmaya devam ediyor ve hıçkırıkları içinde kalıyordu . Dudaklarından istediğimi aldığım zaman biraz aşağıya o süt beyazı boyna yöneldim . Bembeyaz bir tuval gibiydi ve şimdi onu renklendiricetim . 



- Yapma ye-ter bırak canım acıyor . Lütfen . . .



- KES SESİNİ HEMEN ! ! !



Boynunun en az 6 yerini morartınca göğüslerine geçtim . Südyeninden taşan göğüslerini öpmeye ve emmeye başladım . Resmen çığlık atıyordu . Bu parçanın gereksiz olduğuna karar verince südyeni parçalayarak yırttım .


 Sol göğüs ucunu ağzıma aldım ve çevirerek emmeye ara sırada sert ısırıklar atmaya başladım . Ucunda dilimi gezdiriyor canım ne isterse onu yapıyordum . Diğer göğsü boş kalmasın diye de diğer elimle ucunu sızlatarak oynuyor ve sıkıyordum . Göğüsleriyle işim bittiğinde yatağın altına sakladığım kutuyu çıkardım ve içerisinde ki göğüs klipslerini aldım . Acıtacaktı . Farkındaydım . 



Ama o ve vücudu bana ait ve neler yapabileceğimi fark etmesi gerekiyor . Elimdeki can yakan sex oyuncağının ne olduğunu anlamadı ve suratıma korkarak baktı . Tekrar karnına oturdum . Ve göğüslerini avucumun içine aldım . Uçlarını sıkıp bırakıyor ve sızlatıyordum . Yanda duran klipsleri aldım ve bir göğsünü tutup dikkatlice klipsi uca taktım . O anda yüksek bir çığlık kazandım Mi Cha dan . Diğer göğsüne de aynı işlemi uyguladım ve daha da aşağılara indim .



Amacımı fark etti ve çığlıklarını yükseltti . Külodunu yırttım ve südyeninin yanına aşağıya gönderdim . Vajinasının başına küçük bir öpücük bıraktım . Soğuk parmaklarımla klitorisine dokundum çığlığını duymazdan gelerek üç parmağımı klitoris ve çekirdeğin arasına koydum . Ve yuvarlak hareketlerle baskı uygulayarak çekirdeği ezmeye başladım . . . 


ARKADAŞLAR KADINA ŞİDDET ÖNEMSENMEYEN BİR TOPLUM SORUNU HALİNE GELDİ İNSANLAR FARK ETMEKSİZİN BU EYLEMİ UYGULAMAKTALAR . . . ERKEK DENEN CİNSİYET VE KADIN TOPLUMUN HER ALANIN DA EŞİTTİR . FARK ETTİM Kİ BTS GRUBU KİTLELERCE SEVİLMEKTE . BENDE HAYRANLARINDAN BİRİYİM . . . VE BU HİKAYEYİ OKUYAN TÜM OKUYUCULARA SONDA BİR DERS VERMEYİ AMAÇLADIM . FİNAL BÖLÜMÜNDE YAYINLAYACAĞIM YAZIYI KÜÇÜK BÜYÜK HERKES OKUMASI RİCAMDIR . . . 

( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin