MI CHA POV
Gerçekten bu nasıl mümkün olabilir ki o kadar şeuden sonra benim yüzümden neredeyse olecek olmalsı ve bundan dera çıkamayıp hayatını çok buyük bir teklikeye atarak benim için bu eve tekrar dönmesi . . . Resmen akla zarar ! ! !
Açıkçası buna seviniyor muyum yoksa üzüluyor muyum gerçekten bilemiyorum bunu bana olan sevgisi için yapmasından çok buradan kurtulabilme hayalj beni heyecanlandırıyor . Bunun için pişmanlik duyuyormuyum hayır . . . Belki bencilce ama kim bunu aklından geçirmez bu kadar acıdan bu kadar iğrençlikten aonra hemde . . .
Aklım başıma yeni gelirken Min Yoongi beni sarsarak vr daha da kötüsü tedirginlik ya da daha çok endişe dolu gozlerle suratımı yanaklarımdan akan yaşları inclerken bir kez daha gözleri boynuma kaydı . Son zamanlarda olan hep aynı . Bana kızar ağlarım ve gozleri boynuma kayar . . . O an icnde yaşadığı pişmanlık hissini brn bile duyarım .
Kısıtlamalar tecavüz şiddet hepsi bir yana ben gerçekten iyi değildim . Nedeni bu ebde olmak ya da onunla olmak mı bilmiyorum belki de nedeni zaten benimdir degişen kişiliğim olanları kabullenmem . . . Nedeni belki de benimdir . Ama ne olursa olsun burdan gideceğime ondan kurtulacağıma eminim ! ! !
Mi Cha her şey için gercekten pişmanım kardeşini koruyamam seni koruyamam . . . Her şeyin suçlusu benken sana mektup yazmak bile lüx gibi geliyor bana . Seni hak etmiyorum biliyorum sana ben de çok şey yaşattım benimle birlikte ol demem asla . Ama acı için de caresiz oldugunu bilmek bunu hissetmek butün duyularımıı seni sevme sanatınını terk etmemek için yalvartıyor .
Iyi olduguna emin olduğum bir gün sana soracağım . Beni seviyor musun ? ? ? Hala yanında kalabilecek kadar değerli miyim gözunde ? ? ? Eskiden bana baktıgın i gülümsemeyle . . . Yine de beni eskisi kadat sevecek misin ? ? ?
Ben seni asla yarı yolda bırakmam unutma seni seviyorum ve ne olursa olsun ben istesem bile sana değer vermeye seni sevmeye devam edicek kalbim . Evet benim kalbim ama ona hayat veren onu yaşatan hep sendin . . .
Baek her zaman benim için değerliydi her zaman da öylr kalacak . O benim ilk aşkım benim kalbimi deli gibi attıran ilk insan . . . Ve bunh ilk gördüğümde gerçekten toparlanamamıştım. Bir şekilde her gün onu bekledim gelmiceğini düşündüğüm ana kadar . Bir ara gerçekten oldügünü düşündüm ama Yoongi yemek dahi yemeyi bıraktığımda bana onun canlı ve sağlıklı olduğuna dair bir vidyo izletti .
Yine bana üzüldüğümü ya da sevindiğimi anlatamayacagım bir ana yaşatmış oldu . . .
Beni yalnız bırakan suga nın ardından penceremde buldugum not yeterince açık ve yeterinde tehlikeli oldu.
İKİ GÜN ! ! ! YALNIZCA IKI GÜN SONRA GIDIYORUZ ! ! !
İcımde mutluluktan cığlık atmak isteyen bir yanım ve Yoongi den korkan diğer yarım adeta bir savaşa girmisken bana şaskınca bakan Yoongi nin bir şeyler sevdigi anlamam bir oldu . . .
SUGA POV
Bu kızı ne kadardır tanıyorum ? ? ? Hamgi anda ona tehlikelo derece de baglandım ! ? ! ? Bunun cevabinı veremem ama onun vir şeyler karıstirdığıni hissedecek kadar yakinım . Bazen onu psikoloğa götürmegi düşünüyorum ama benden kopacak olamsı beni delirtiyor .
Bazsn o kadar sinirleniyorum birilerini öldürmeyi istiyorum dayanak noktam olmuşken nasıl bırakabilirim ki ? ? ? Bu yapmaktan en çok zevk aldığınız her hangi bir eylemin bir anda sizden alınması gibi . . . O an hissedilen boşluğun tanimı yok . Hem de hiç bir zaman . . .
Kapıda ona bakarken anlamsız bir mutluluk sezdim inun yerine bir doktorla konuşuyorum onun ağzından yaşananların bir kısmını anlatıyorum ve sonra kendimi . . . Bana sözledigi tek şey KENDI DAYANAĞİN OL ! ! ! Bu kadar basit olamamalı . . .
Özgüveni yok denecek kadar az eğer onu gerçek dünyaya bırakırsam bakması zorunlu kardesiyle bir daha eskisi gibi toparlanaz . Ne yapacağını bilemez insanlara hayır diyemez çalişamaz . Ve korkum da bu bana bir sey olursa ve bir sekilde ondan koparsam savunmasız kalacak olması . . .
Biraz olsun bana alışşa biraz olsun güvensem onu normalleştirceğim de izin vermiyor bana . . .
Yatağa doğru ilerledim ve her zaman olduğu gibi korku dolu gozlerle bakıp yine ve yine kactı benden . Merak etme sevgilim ne için bu kadar sevindiğini öğreneceğim . . .
ARKADASLARRR LÜTFEN TAKIP EDIN VE OY KULLANIN ZATEN YAPANLARA SOZUM YOK VE VU ARA DA LGS COK AZ VE TUM GUCUYLE GELIYOR BANA SANS DILEYIN CANLAR ! ! !
ARKADAŞLAR KADINA ŞİDDET ÖNEMSENMEYEN BİR TOPLUM SORUNU HALİNE GELDİ İNSANLAR FARK ETMEKSİZİN BU EYLEMİ UYGULAMAKTALAR . . . ERKEK DENEN CİNSİYET VE KADIN TOPLUMUN HER ALANIN DA EŞİTTİR . FARK ETTİM Kİ BTS GRUBU KİTLELERCE SEVİLMEKTE . BENDE HAYRANLARINDAN BİRİYİM . . . VE BU HİKAYEYİ OKUYAN TÜM OKUYUCULARA SONDA BİR DERS VERMEYİ AMAÇLADIM . FİNAL BÖLÜMÜNDE YAYINLAYACAĞIM YAZIYI KÜÇÜK BÜYÜK HERKES OKUMASI RİCAMDIR . . . (903 KELIMELIK HIKAYE )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )
FanfictionKENDİMCE PLANLARIM VARDI HAYATIMI GÜZELLEŞTİRMEK ADINA , UNUTTUĞUM BİR ŞEY VARDI Kİ ODA KADERİN DE BENİMLE İLGİLİ PLANLARI OLDUĞUYDU . . . BUNU ANLAMAK İSTEMEMEKTE ISRARCIYDIM . .Ceza sıralamasında 2. olduk . .Smut var