Bölüm 14

732 37 59
                                    


Mİ CHA POV


Yeter artık . Suga nın bu yaptığı bırakın sevdiğiniz birine düşmanınıza bile yapıldığı takdirde insanlığa aykırı bir davranış . 


Her yerim de dolanan o böcekler . İğrenç ! ! ! Neden yaptı bunu bana artık yaşamak bile istemiyorum . Tanrı canımı alsın da kurtulayım bu heriften . Vücudum ve ruhum hissizleşmeye başladı . O cam odaya girdiğim an bana ne yaparsa yapsın umurum da değil ama bir daha buraya girmeyeceğim dedim kendi kendime . 


Hoby ahhhhh o çocuk cennetsi . Bana umut veriyor . Sanki bu cehennemden beni kurtarmak için gelen bir melek . Bayılmadan hemen önce böcekleri üzerimden atıp beni o kutudan kurtaran da oydu . Ne zaman gelir ki yanıma tekrardan . Bu öküzün yanın da kalmak istemiyorum . 


Gözlerime bakan gözlerle düşüncelerimden sıyrıldım . Yine dibimdeydi . Arkamı döndüm ve gözlerimi kapattım . Belime sarıldı . Geri kaçmaya çalıştım olmadı çünkü sülük gibi yapışmıştı . 


- Yoongi b - bırak beni . 


- Shhhhh sakin ol karışmicam sana . . . 


- Giiiiiit


- RAHAT DUR VE SESİNİ KES ! ! !


Sustum . Onunla uğraşacak ne gücüm ne de sabrım vardı . Aradan bir saat geçti . Yoongi doğruldu ve odadan çıktı . Geldiğinde elinde kelepçe vardı . Karşı çıkmadım direnmedim . Ama anılarım zihnimde tekrar canlanırken sadece akan gözyaşlarımın akmamasını diledim . Ellerimi bağlarken ses çıkarmadım . 


Konuşmayacaktım . Odadan çıktıktan sonra sadece ağladım . Deli gibi aklıma gelen korkunç olaylar yüzünden sadece ağladım . 


SUGA POV


Mi Cha yı bağlamayı sevmiyorum . Ama mutfağa inip kahvaltı hazırlamalıyım . Bu yüzden bunu yapmak zorundayım . Kahvaltıyı sürekli farklı hazırlamaya çalışıyorum ki daha faydalı olsun . 3 dk sonra kıyamadım ve yukarı çıktım . Ağlamaktan patlayan gözlerle bana baktı . Tanrım tek kelime bile etmemiş . Sadece ağlamış . Sanırım şu dün sabah ki krizlerden biri . 


Hemen elllerini çözdüm ve kucağıma çektim . Tek kelime etmiyordu zorlamamaya karar verdim ve aşağı indirdim . Göz yaşlarını öptüm . Ve kahvaltıyı hazırlayıp masayı kurdum .  ( Medya )


- ÖNÜNDEKİ HER ŞEY BİTECEK ! ! !


- . . . 


- HEY SANA DİYORUM ! ! !


- . . . 


- SEN KAŞINDIN ! ! ! 


Dudaklarına eğildim . Ama birden elini göğsüme koyup hafif itmeye çalıştı . 


- T - tamam öpme .  . . 

( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin