Bölüm 9

919 33 14
                                    


Mİ CHA POV

Suga benimle zorla ilişkiye girdi. En ağrıyan yerim olan kalçamı kırbaçladı. Yeter artık istemiyorum.  Tüm vücudum ağrıyor. Kalbim acıyor bu adamı sevmiyorum. Evi çok güzeldi sevmedim diyemem ama burayı istemiyorum belki bana yardım ederler bu gün arkadaşları geliyor. 


SUGA POV

Kapının çalmasıyla kapıyı açmaya gittim. Mi Cha yorgun suratıyla benim zorumla oturuyordu. Herke içeri geçti ve oturdular J - Hope Mi Cha nın yanına oturdu. Onun oturmasıyla korkup geri kaçtı meleğim. Hoby kolunu tuttu ve duymadığım bir şeyler fısıldadı. Mi Cha kafasını salladı ve koltuktaki eski yerine oturdu. Yanına gittim benim oturmamla yana kaydı ve kalçasından ötürü inleyip Hoby nin göğsüne düştü. Sinirlendim ve belinden tutup kaldırdım. 


-  BIIRAAKKKK ! ! !


- SUS BIRAKMAYACAĞIMI İKİMİZDE BİLİYORUZ ! ! ! !


- Ben Namjoon sen bana Rm diyebilirsin kısaca


Lider ortamı yumuşatmaya çalışıyordu belliydi.


- Ahhh Jin ben gurubun en büyüğüyüm


- B - ben Hoseok kısaca bana Hoby diyebilirsin sen J - Hope ta bir diğer ismim ( muhteşem bir gülümseme eşliğinde elini uzatır. )


Mi Cha elini korkarak ta olasa tuttu. Sonra kocaman bir gülümseme sundu. Tanrım çok güzel gülüyor sorun şu ki bana gülmedi onu en yakın dostumdan bile kıskanıyorum. Bu yüzden belinden çektim ve elleri ayrıldı.


- Ben jimin tanıştığımıza memnun oldum


- Ben Tae - Hyung ya da v de oda olur çok güzelsin.


- SANANE SENİ NE İLGİLENDİRİYOR GÜZELSE BENİM GÜZELİM ÖNÜNE DÖN HEMEN ( Mi Chan nın belini sıkar )


- Ben Jung - Kook bana Koon de ya da Kook de istersen.


Kafasını önüne eğmiş kimseye bakmıyordu. 


- Bebeğim iyi misin ? ? ?


Kafasını kaldırdı gözleri dolmuştu. Boşluğuma geldiği için kollarımdan çıkmıştı. Yere çöktü ağlamaya başladı kimse bir şey demeden izliyordu. Elimi omzuna koydum.


-  İyi misin ? ? ?


- DEFOL ! ! ! İSTEMİYORUM SENİ ! ! ! BIRAKIN BENİ GİTMEK İSTİYORUM ! ! ! ( kalkar ve kapıya doğru hareket eder ) 


Kapıyı açtı ve koşmaya başladı. Hemen peşinden koştum bahçeye baktım yoktu kapıda güvenlikçiler vardı çıkması mümkün değildi. 


- SİZİ AHMAKLAR BİR KIZA SAHİP ÇIKAMIYOR MUSUNUZ ! ! ! TÜM ÇIKIŞLARI TUTUN .... HEMEN ! ! ! ÇOCUKLAR BAHÇEYİ ARAYIN HEMEN.


Mİ CHA POV

Bahçe kapısından çıkamam şimdi oyalanmaya ihtiyacım var arka bahçeye saklandım. Korkuyordum. Onlardan kimseyi görmek istemiyorum. Aklıma kardeşimin arkadaşları geldi biz de onlarla böyle tanışmıştık yani kaçırmamışlardı... Ağlamaya başladım belki biri yardım eder diye ama olmuyordu olayın hepsini biliyorlardı. Buradan çıkışım yoktu. Beklemek zorundayım sonra da buradan çıkacağım.


SUGA POV 

Nereye gitti bu kız. Lanet olsun kaçmaya çalışacağı hiç aklıma gelmezdi bi anda korumalar bağırdı.


- Efendim  Mi  Cha Hanım oradalar.


Bunu demesiyle fırladım koşuyordu kaçacağını sanıyordu peşinde koştum 


- Mİ CHA GEL BURAYA KAÇAMAZSIN


Jungkook  aramızda en hızlı koşan oydu peşine düşmesini söyledim. Jk yaklaşınca Mi Cha hızlandı ve çok pis bir şekilde yere düştü.



ARKADAŞLAR KADINA ŞİDDET ÖNEMSENMEYEN BİR TOPLUM SORUNU HALİNE GELDİ İNSANLAR FARK ETMEKSİZİN BU EYLEMİ UYGULAMAKTALAR . . . ERKEK DENEN CİNSİYET VE KADIN TOPLUMUN HER ALANIN DA EŞİTTİR . FARK ETTİM Kİ BTS GRUBU KİTLELERCE SEVİLMEKTE . BENDE HAYRANLARINDAN BİRİYİM . . . VE BU HİKAYEYİ OKUYAN TÜM OKUYUCULARA SONDA BİR DERS VERMEYİ AMAÇLADIM . FİNAL BÖLÜMÜNDE YAYINLAYACAĞIM YAZIYI KÜÇÜK BÜYÜK HERKES OKUMASI RİCAMDIR . . . 

( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin