Bölüm 32

211 17 41
                                    

MEDYADAKİ ŞARKININ TÜRKÇESİNİ OKURSANIZ BÖLÜMLE DOĞRUDAN İLGİLİ OLDUĞUNU GÖRÜRSÜNÜZZZZZ


Mİ CHA POV

Uzun süredir yoldaydık Baek in şehir dışında ki evine gidiyorduk . . . Aptal rolü yapmaktan o kadar sıkılmıştım ki ben soktuğu boktan ruh haline kendimi kaptırıp gerçek amacımı unutmanın kıyısında oynamıştım . . .


- HEY NEREDE O HERİF ! ! !


- Mi cha kızgınsın biliyorsun ama onun bir suçu yok bunu yapmayı sen kabul ettin .


- ABİMİ ÖLDÜRMÜŞTÜ İNTİKAM ALMAM GEREKİYORDU BAEK NEDEN ANLAMIYORSUN HER SANİYESİ PLANLANMIŞ OLSA DA  ONUN EVİNDE Kİ DAKİKALARIM İŞKENCEYLE GEÇTİ . FARK ETMİYOR OLABİLİRSİN GÜCÜMÜ KAYBEDİYORDUM YIKILABİLİRDİM O ZAMAN SEN BENİ KURTARAMAZDIN ! ! !


- KURTARILMAYA İHTİYACIN YOKTU BİLİYORDUM SENİN ZENGİN VE SENİ KORUYACAK BİRİNE İHTİYACIN YOK ÇÜNKÜ ZENGİN VE GÜÇLÜ OLAN SENSİN . . .


Haklı olabilir miydi ben Yoongi gibiydim acımadan can aldım ama fazla değildi vicdan azabı çektim mi evet fazlasıyla sadece hak edenlerdi hedeflerim sadece abim içindi zaten bir ailem yoktu onun gitmesi işleri fazlasıyla yolundan çıkarmıştı . Bana kim olduğumu unutturacak kadar hemde . . .


- Ölmüş müdür Mi cha ? ? ?


- Umarım .


Kendime yalan söylediğimi düşünmeye başlamıştım artık . İçim de normal de olandan fazla hisler vardı evet daha önce yaptıklarım da doğru değildi ama bu iş sanki fazla ileri gitmiştik bu sefer . . .


Yoongi diğerleri gibi kafasına silah sıkınca ölecek yaşananlar yokmuş gibi hayatına devam edebileceğin biri değildi . Yaptığın her hareketin bir cezası olurdu o evde bana bunu bizzat göstermişti . . 


- Planın kusursuzluğuna neye göre kara verdin Baek ? ? ?


- Nasıl yani ? ? 


- Ya bana aşı olmasaydı beklediğimiz gibi kaçırmasaydı o zaman nasıl ilerleyecekti işler ? ? ?


- Bu konuyu konuşmaya . . .  - - -


- BENİ NASIL ONA BIRAKABİLDİN BAEK BANA TECAVÜZ ETMESİNE NASIL İZİN VERDİN ! ! !


- Mi cha lütfen özür dilerim ne vardı aklımda bilmiyorum ama çok pişman oldum her an bunun acısını yaşadım aylar sanki asırlar gibi geldi onunla konuştum seni geri almak için ama Yoongi nin ölmesi fazlaca işine geleceği için elim kolum bağlı oturmak zorunda kaldım . . .


- BU ASLA GEÇERLİ BİR SEBEP DEĞİL ! ! !


Ellerimi başımın arasına alıp bağırmaya başladım şuan fark ediyordum Baek in bana ihanet ettiğini aklım nasıl bulanıkmış meğer orada çok fazla ihtiyacım olsa gerek yoksa mümkün deği bu şekilde bağlanmam körü körüne inanmam . . .

( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin