HATIRLATMA
Jungkook aramızda en hızlı koşan oydu peşine düşmesini söyledim . Jk yaklaşınca Mi Cha hızlandı . Ve çok pis bir şekilde yere düştü .
SUGA POV
Kaçmasına ne kadar kızmış olsam da düşüş esnasında dudaklarından ayrılan çığlık kalbimi parçalamıştı. Yanına koştum her yeri toprak içindeydi . Elbisenin mini olmasından kaynaklı dizleri paramparçaydı . Kaçmasını düşünmesi bile ahmakçaydı peki ya bunu denemesi . . . Tanrım bu kız beni delirtecek .
- ( J-H ) Yoongi bu kıza ne yaptın da ikinci günün de kaçmaya çalıştı .
- ( V ) Dostum rezalet görünüyor .
- ( JK ) Benim suçum değildi yemin ederim düştüğünde ona elim bile değmemişti korktuğu için hızlandı ve düştü .
- ( JİN ) Senin suçun olmadığını biliyoruz maknea .
- ( RM ) Aynen dostum biraz sakinleş .
- ( PJM ) Peki ya şimdi ne yapacağız . . .
- ( JH ) Bence onu serbest bırakalım.
Tüm bu konuşmalar yaşanırken ben sadece başımı eğmiş yerde yatan yaralı meleğime bakıyordum. Hele bir iyileşsin ben ona ceza neymiş o zaman göstereceğim. Mi Cha yı bırakmak mı ? ? ? Hoby aklını kaybetmiş olmalı .
- ( SG ) HERKES KESİN SESİNİ Mİ CHA BURADA KALACAK ONU HİÇ BİR YERE BIRAKMAYACAĞIM BU FİKİR KİMİN AKLINA GELİRSE ONUN DA PEŞİNİ BIRAKMAYACAĞIM.
- ( PJM ) Hyung peki ya şimdi ne yapacaksın .
Bir şey demedem ve eğilip sevgilimi kucağıma aldım . Eve doğru yürümeye başladım . Korumalar beni görünce başlarını eğdiler . Suçlarını biliyorlardı ve onlar da cezalarını çok güzel çekeceklerdi ceza almayı hak eden tek kişi güzelim değil çünkü .
- BANA BAKIN LAN EL KADAR KIZI NASIL ELİNİZDEN KAÇIRDINIZ . BUNUN CEZASINI ÇEKECEKSİNİZ BEKLEYİN SİZ .
Kucağım da yatan Mi Cha ya baktım sanırım korkudan bayılmıştı . Onunla birlikte odaya çıktım ve üyelere bura da beklemelerini söyledim . Sevgilimi yatağa yatırdım ve alnına bir öpücük kondurdum başı da kanıyordu ahğhhhğğ . . . Ne yapacağım ben bu kızla. Doğrusunu söylemek gerekirse evde bulunan kırmızı acı odasını kaldırttım. Yani eşyaları çöpe attım ve orayı bir spor salonu haline getirdim. Onun çığlıklarına dayanamam Mi Cha yı seviyorum canını da acıtmak istemiyorum . Cinsellik yeterli bir ceza olsaydı kaçmazdı biliyorum . Bu yüzden ona daha etkili bir ceza buldum. Hele bir uyansın görür o benden kaçmanın cezasını.
Aşağıya indiğimde herkes ölüm sessizliğindeydi.
- ( JH ) Dostum kızı öyle bırakma her tarafı kanamış pansuman falan yapalım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )
FanfictionKENDİMCE PLANLARIM VARDI HAYATIMI GÜZELLEŞTİRMEK ADINA , UNUTTUĞUM BİR ŞEY VARDI Kİ ODA KADERİN DE BENİMLE İLGİLİ PLANLARI OLDUĞUYDU . . . BUNU ANLAMAK İSTEMEMEKTE ISRARCIYDIM . .Ceza sıralamasında 2. olduk . .Smut var