12th

4.7K 123 5
                                    

Eric Adrian (P.O.V)

Setelah Shuhada habis berkata-kata,Eric hanya mengekori Shuhada dari belakang tanpa Shuhada sedar.Tujuannya untuk memastikan Shuhada selamat.

***
Aryan,Rayyan dan Akhyar pergi ke rumah Eric pada malam itu.Ini kerana,ibu bapa Eric tiada di rumah kerana ada hal di Singapore malam itu dan akan pulang ke Malaysia dalam 2 hari lagi.

Di bilik games kediaman Eric.

Di bilik games kediaman Eric

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

 

  'Weh,petang tadi aku lepak dengan perempuan yang aku terjumpa time kita tgh jog haritu.Cantik sizal.Aku geram je tau tak.Dia jalan-jalan dengan anak buah dia.Aku tumpang lepak sekali.Haha.'kata Eric.

   'Huwaa,tgk sikit muka dia do'kata Aryan.

Rayyan dan Akhyar bermain game dan hanya mendengar sahaja Eric dan Aryan berbual.

Eric menunjukkan gambar Shuhada yang tengah makan.

   'Cantik'jawab Aryan sepatah.

Rayyan dan Akhyar terus pergi ke Eric untuk melihat juga perempuan itu.

Mereka semua memuji kecantikan yang ada pada Shuhada.Boleh tahanlah.

Kemudian,mereka menyambung bermain permainan video games.

Alex Akhyaruddin (P.O.V)

Tiba tiba phone milik Akhyar berbunyi.Setelah melihat nama di skrin,Akhyar terus mengangkat.

   'Ye ma.Ada apa?Akhyar kat rumah Eric ni tengah lepak.'kata Eric.

Setelah habis berborak,Akhyar berkata.

   'Weh jom.Mama ajak datang rumah.Ada buat makan malam mengejut esok.HAHAHA.mengejut eh.Ha datang tau jangan tak datang.Nanti kau bolehla tengok anak kawan bapak aku.Tak silap aku ni kawan dia pon ada datang sebab mama aku ajak kawan dia so tu yang mama suruh ajak korang sekali mana tau berkenan.'

   'CUNNNNN.pasal ada awek aku join'kata Aryan.

Rayyan menonjol kepala adiknya.

   'Awek cun haritu nak letak mana?'

   'Jangan risau bang,yang ni cari spare part je.Awek cun haritu tetap di hati.'kata Aryan selamba.

   'Banyak ah kau'jawab Rayyan lagi.

Antara rakannya,Eric sahaja yang mudah bergaul dengan perempuan tetapi tidak bagi Akhyar,Aryan mahupun Rayyan.

***
Malam itu...

Akhyar,Rayyan,Aryan dan Eric nampak tampan dengan pakaian mereka.Kacak.Manis.Bergaya.

Perfect ah senang cerita.

Dia , JodohkuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang