Capitolul 5

957 92 7
                                    

Demonul a ieșit afară din baie, apoi eu m-am dus să fac și eu un duș. Deși mâncarea era caldă și mă aștepta. Nu mai aveam poftă de mâncare.

Aveam presimțire că de data asta demonul nu mă mințea. Am intrat în duș și am dat drumul la apă încercând să nu mă mai simt mizerabil. Alcoolul scotea cel mai rău din mine, iar eu ajunsesem să mă dau la un demon. Puteam trece peste faptul că ne-am sărutat când am semnat contractul pentru că era o nevoie. Fără acel sărut nu aveam cum să scap de bancă, dar sărutul de aseară nu era de acceptat. Trebuia să mă depărtez de demon, avea o influență negativă asupra mea. Ce șoc...

Am ieșit din duș după ce am început să mă simt mai bine. M-am șters bine pe corp apoi mi-am înfășurat un prosop în jurul taliei. Am ieșit din baie și m-am dus înapoi în dormitor direct la dulap.

-Gata, ai reușit să rumegi informația? M-a întrebat demonul stând încă în pat.

-Doar lasă-mă în pace, nu am chef de tine în momentul ăsta.

-Dar ce îți fac? Am uitat să adaug cumva faptul că tu m-ai sărutat pe mine, nu invers? Chiar nu ai de ce să fii supărat pe mine, ba chiar ar trebui ca eu să fiu supărat pe tine pentru că mi-ai dat speranțe false, a spus venind spre mine, apoi s-a oprit șocat.

-Ce ai pățit, ți s-au terminat bateriile? L-am întrebat întorcându-mă cu spatele la el cât căutam în dulap haine de casă.

-Este real? M-a întrebat făcându-mi semn spre umărul stâng.

Imediat ce am realizat la ce se uita am luat primul tricou care mi-a venit în mâna și am încercat să mă acopăr, dar am înghețat. Nu mă mai puteam mișca și știam că de vină era Ose. M-am blestemat în gând, știusem că orice s-ar fi întâmplat trebuia să îmi țin hainele pe mine, dar uite-mă aici, fără tricou și cu tatuajul la vedere.

-Nu. Este un fals, am spus. Eliberează-mă, l-am implorat.

-Dacă tatuajul nu era real, atunci nici tu nu știai că există falsuri. Bănuiesc că nu te deranjează dacă verific, a spus apropiindu-se de de mine.

Nu am mai spus nimic știind că orice spuneam putea fi împotriva mea. Ose avea să afle că tatuajul era real, iar eu nu aveam ce face decât să mă gândesc la o cale de a scăpa de el, așa cum am făcut cu toți ceilalți oameni care îmi știau secretul.

Demonul mi-a pus o mână caldă pe spate și mi-a sărutat tatuajul. Limba lui a trasat ușor o linie deasupra tatuajului care a început să mă furnice într-un mod atât de plăcut încât a trebuit să îmi mușc limba ca să nu gem. Fără să fie nevoie să văd, am știut că furnicăturile au venit la pachet cu o lumină care semăna cu aurora boreală emanată de pielea mea tatuată.

-Nu pot să cred că am găsit un Șarpe. Cred că m-am îndrăgostit de tine.

-Spune-mi ultima cerință pentru a încheia contractul. Îmi datorezi asta, i-am spus fiind dispus să fac orice doar să scap de el pentru totdeauna. Nu era de glumă. Nu puteam omorî un demon.

-Sex, mi-a răspuns încă trasând cu degetele conturul tatuajului fiind fascinat de acesta. Suficient de fascinat încât să nu mă mai țină nemișcat.

-Trebuia să-mi dau seama că despre asta e vorba. Începi cu un sărut, termini cu sex. Am spus și mi-am dat jos prosopul jos din jurul taliei. M-am întors complet gol la el și i-am spus să trecem la treaba.

Demonul a râs și a început să mă mângâie pe față parcă analizând situația.

-Dragul meu, asta nu este o decizie pe care să o iei tu, mi-a spus continuându-și mângâierea de pe fața mea pe pieptul meu. Trebuie să ajungem la acel pas natural, trebuie să mă faci să te doresc, nu poți pur și simplu să mi te dăruiești pentru că vrei să scapi de mine mai mult decât oricând.

ContractulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum