Mă plimbam prin oraș cand am simțit că sunt invocat.
Trecuseră câteva zile de când îi pusesem blestemul lui Kalle. Nu îi spusesem despre adevăratul plan pentru că nu îmi doream să îl îngrijorez. Demonii nu aveau să acționeze atât de repede, iar până atunci aveam să găsesc o soluție ca să-l protejez. Chiar dacă nu mai puteam fi cu el, nu îmi doream să moară.
M-am oprit pe loc și m-am lăsat absorbit de cerc.
Am ajuns în aceeași bucătărie unde am fost invocat și ultima data, doar că de data asta altcineva se află în fața mea. Era Ommin, prietenul lui Kalle care era pasionat de ocult. Știam asta din descrierile lui Malphas.
- Trebuie sa îl ajuți pe Kalle, mi-a spus trecând peste introducere. Are nevoie de tine.
-Bine. Am spus și am dat sa ies din cerc, dar Ommin nu l-a întrerupt.
- Ce-mi ceri în schimb?
- Nimic.
Ommin nu a zis nimic, și și-a lipit buzele de ale mele într-un sărut scurt. Imediat ce contractul a fost încheiat am ieșit din cerc și m-am îndreptat spre dormitor, unde mi-a indicat Ommin că se afla Kalle.
L-am găsit în pat acoperit de plapuma până în gât. Părea bolnav. M-am întors spre Ommin.
- Nu pe mine trebuia să mă chemi, specialitatea mea nu este vindecarea după cum ar trebui să știi.
- Nu e bolnav, adică nu în sensul clasic, a spus si m-a scos din camera. Știu ca i-ati pus blestemul tăcerii, familia mea l-a creat. Ceea ce nu a știut Kalle este ca blestemul asta are efecte secundare. El păstrează secretul vostru cu prețul unui secret de-al lui. Pe scurt trebuie să faci sex cu el. Dacă nu faci asta blestemul nu o sa se ducă.
-Cred că glumești. Care este faza?
-Exact ce ți-am spus. Mai bine te-ai duce la el, mi-a spus apoi a ieșit din cameră.
Nu înțelegeam care era faza așa că m-am dus la Kalle. M-am așezat pe pat lângă el și l-am întrebat care e faza. Părea de abia trezit din somn.
-Tu ce cauți aici? M-a întrebat buimac.
-Ommin m-a chemat. A zis că trebuie să te ajut cu ceva, i-am răspuns. Despre ce este vorba?
-Despre nimic, a spus și m-a luat de mână. Ar trebui să pleci acum. Nu vreau să fac asta, a spus deși mă strângea și mai tare de mână.
Am tras plapuma de pe el și i-am observat erecția. În asta consta blestemul din câte îmi puteam da seama.
-Te rog pleacă. Corpul meu se mișcă singur, nu îl pot controla, mi-a spus în timp ce mă trăgea mai aproape de el.
M-am gândit pentru o secundă să îi respect dorința, dar termenii contractului pe care l-am semnat cu Ommin nu îmi dădeau posibilitatea. în asta consta ajutorul pentru Kalle iar eu asta trebuia să fac. În plus îmi doream asta, iar dacă Ommin avea dreptate, atunci și Kalle.
-Am semnat un contract cu Ommin. Nu pot să plec până nu te ajut să scapi de blestem.
-Te-ai sărutat cu Ommin? M-a întrebat apropiindu-și fața amenințător.
-Da. Așa se încheie toate contractele, dar nu s-a comparat cu sărutul nostru, asta dacă te face să te simți mai bine.
La asta se gândea acum? Gelozia era un semn bun.
-Înseamna că ne-am pricopsit unul cu altul, mi-a spus și s-a așezat la mine în brațe.
Oricât de mult încercam să mă controlez, simpla apropiere de Kalle mă înnebunea. Am început să îl sărut pe gât apoi pe piept. Kalle mi-a ridicat ușor fața și m-a sărutat pe buze. primisem încă o ocazie să mă las învăluit de căldura sa așa că nu aveam de gând să mă stăpânesc. După ce m-am asigurat că se vindecase cu ajutorul cremei pe care i-o dădusem cu cateva zile în urmă, chiar înainte să îl duc acasă, mi-am permis să continui să îl sărut și să îl ating.
CITEȘTI
Contractul
RomanceKalle are probleme mari iar singura lui solutie este sa invoce un demon. Dar are ghinionul sa dea peste un demon care nu mai vrea să plece. Viața simplă și plictisitoare a lui Kalle este gata să se sfârșească, iar secrete din trecut să iasă la iveal...