-Cum te simți?
-Sunt mult mai bine, am din nou energie, i-am răspuns.
-Mă bucur, a spus și a început să mă mângâie ușor pe spate.
-Ieri nu ai părut prea fericit când ți-am zis de Asmodeus. Care este faza?
-Să spunem că noi doi nu prea ne înțelegem, așa că mi se pare cam ciudată toată treaba. Acum că ai energie, ai vrea să-mi povestești ce ai făcut ieri?
-Artemis mi-a ținut o lecție scurtă despre transformarea mea, apoi am fost dus la As care m-a învățat treaba cu teleportarea, invizibilitatea și mai multe chestii. Mi-a spus să merg la el și azi imediat ce mă trezesc, am spus și m-am întins mai bine pe Ose.
-Sper că nu pleci înainte să vorbim. Avem destul de multe lucruri de clarificat...
-Știu. În plus nu am de gând să plec imediat, din câte simt nu am nici măcar chiloți pe mine.
-În apărarea mea, a fost destul de greu să te îmbrac și cu tricoul.
-Îmi pare rău pentru cum am reacționat ieri, nu trebuia să te învinovățesc de tot...
-Ai dreptate, până la urmă nu sunt eu cel care te-a omorât în prima fază. Ba stai, chiar eu sunt. Am meritat tot. Aș fi meritat chiar și mai multe. Îmi pare rău că am fost atât de impulsiv și că am reacționat atât de violent.
-Nu cred că mai are rost să vorbim despre trecut. Până la urmă nu putem schimba nimic.
M-am ridicat ușor spre el și l-am privit în ochi. Îmi demonstrase că ținea la mine de câteva ori deja, iar eu eram pregătit să îngrop securea războiului, cel puțin pentru o vreme. Aveam să stau ceva timp alături de Ose așa că nu avea rost să ne tot certăm, mai ales când nu prea mai aveam nimic de împărțit.
-Dacă îmi amintesc bine spuneai că îți plăcea mai mult de mine când eram fără memorie, nu-i așa? L-am întrebat urcându-mă cu totul pe el.
-Într-un fel, îmi plăcea mai mult că erai pasional și pentru că nu simțeam că te forțez de fiecare dată când făceam dragoste.
-Îmi pare rău că ți-am dat senzația asta. Adevărul este că nu am avut niciodată o relație. Din cauza responsabilității pe care o aveam le lider al șerpilor nu mi-am permis niciodată să îi las să știe care este orientarea mea sexuală. Singurul care a știut a fost Ommin, dar nu pentru că am vrut să-i spun, ci pentru că m-a cam surprins cu un tip într-o noapte. Nu prea mai aveam cum să neg. Tot ce am făcut în acei ani a fost să am aventuri cu tipi pe care nici măcar nu îi mai salutam pe stradă. Atâți ani am fost nevoit să mă țin departe de sentimente și de riscuri încât atunci când ai apărut tu nu am știut cum să mă comport. Știam că sentimentele pe care le am pentru tine nu sunt chiar ușor de ignorat așa că am încercat să te evit ca să mă protejez pe mine, dar acuma știu că am greșit și vreau să mă revanșez.
-Nu ai de ce să te revanșezi, nu a fost doar vina ta. Am jucat și eu un rol important în asta.
-Dacă ai știi ce am în minte nu ai încerca să mă faci să mă răzgândesc.
M-am ridicat pe el așezându-mă strategic cu fundul pe partea lui intimă. Ose a făcut ochii mari dându-și seama că nu glumeam, iar corpul lui a început să reacționeze ușor sub mine. Mi-am întins mâinile deasupra capului conștient că nu port nimic în afară de tricoul care mi s-a ridicat expunându-mi intimitatea. Ose era plăcut surprins de tot. M-am întins ușor spre el și l-am sărutat în timp ce cu mâna stângă îi ridicam tricoul. M-am desprins din sărut și am dat jos tricoul de pe el, apoi am început să-l sărut pe gât, pe piept, pe abdomen până când am ajuns la baza pantalonilor.
CITEȘTI
Contractul
RomanceKalle are probleme mari iar singura lui solutie este sa invoce un demon. Dar are ghinionul sa dea peste un demon care nu mai vrea să plece. Viața simplă și plictisitoare a lui Kalle este gata să se sfârșească, iar secrete din trecut să iasă la iveal...