M-am dus la duș. Aveam atâtea lucruri la care să mă gândesc. Viața mea se schimbase la 180 de grade, iar eu nu mai știam ce să cred, la ce să mă aștept. M-am spălat bine pe corp hotărât să merg să vorbesc cu Ommin. Îmi aminteam bine partea când nu aveam memorie și unele bucăți din ultimele ore trăite ca om, dar nu știam povestea transformării mele. Aveam nevoie să vorbesc cu prietenul meu ca să aflu totul înainte să iau vreo decizie.
Am ieșit din duș și m-am dus la dulap de unde am luat ceva haine de la Ose. El stătea pe pervaz și mă privea pierdut. Știam că ar fi vrut să-mi spună ceva, dar fie nu își găsea cuvintele, fie încerca să nu complice mai mult situația. Apreciam liniștea.
După ce am terminat cu îmbrăcatul i-am spus lui Ose că mă duc să-l caut pe Ommin apoi am ieșit din cameră. Ceva îmi spunea că se afla încă în camera pe care i-a oferit-o Ose. Am bătut la ușă nedorindu-mi să îmi surprind prietenul în acțiune și am așteptat. Nu a durat mult să-mi deschidă purtând doar un prosop în jurul taliei semn că ieșise și el din duș.
-Mi-a revenit memoria, am spus imediat ce l-am văzut.
-Intră.
-Airmed? L-am întrebat surprins că nu era cu el în cameră.
-Are ceva treabă. Suntem doar noi doi.
-Vreau să-mi spui ce s-a întâmplat după ce am murit. Vreau să știu cum de l-ai lăsat pe Ose sa îmi facă una ca asta.
-Nu l-am lăsat eu. După ce ai murit ne-a dat afară din cameră. Nu am știut ce urma să facă, nu am avut nici un cuvânt de spus.
-Atunci nu am de ce să fiu supărat pe tine. Am oftat. Situația asta este îngrozitoare. Deja mă obișnuisem cu ideea că demonii o să vină să îmi i-a gâtul pentru că le știu cel mai important secret, iar acum am ajuns să fiu un nemuritor alături de el. Am primit exact ce nu mi-am dorit niciodată.
-Kalle, nu trebuie să te întristeze chestia asta. Tocmai tu ai spus că le știi secretul, deci știi cum poți muri. Când chiar o să simți că nu mai poți o să faci ce ai vrut să faci de când a murit Lea.
-Nu este atât de simplu. Nu pot să o fac singur, alt demon nu ar face asta pentru mine pentru că sunt destul de sigur că este ilegal, iar dacă îți spun ție, sau oricărui alt om îi aduc în mod sigur moartea, pentru că demonii nu iartă.
-Kalle, de ce te gândești la moarte când tu ai primit a doua șansă?
-Pentru că am fost transformat de cineva pe care cunosc de câteva săptămâni dintr-o ambiție prostească. Este ca și cum tu te-ai fi trezit însurat într-o familie pe care nu o cunoști și ai fi forțat să rămâi acolo pentru totdeauna.
-Doar pentru că Ose te-a transformat asta nu înseamnă că ești obligat să rămâi cu el. Ești liber.
-Nu sunt. Acuma trebuie să joc după cum cântă ei. Nu le știu regulile, nu știu să le folosesc puterile, nu știu nimic. În plus în curând nu o să am unde să stau. Sunt atâtea lucruri de care Ose nu a ținut cont.
-Erai mort la el în pat. Eu o să trec cu vederea faptul că nu a luat toate aspectele astea în calcul atunci când a vrut să te readucă la viață. Tot ce și-a dorit Ose a fost să puteți fi împreună.
-Nu pot să cred că îi iei apărarea. Airmed ți-a luat mințile?
-Îți spun doar ce s-a întâmplat. Pune-te În locul lui. cum te-ai fi simțit atunci când persoana la care ți cel mai mult a murit din vina ta?
-Nu am cum să fiu eu persoana la care ține cel mai mult, am spus complet enervat. Ți-am spus că ne cunoaștem de câteva săptămâni, am avut aventuri mai lungi de atât. Nici măcar nu ne cunoaștem. Nu știu nimic despre el, iar el nu știe nimic despre mine.
CITEȘTI
Contractul
RomanceKalle are probleme mari iar singura lui solutie este sa invoce un demon. Dar are ghinionul sa dea peste un demon care nu mai vrea să plece. Viața simplă și plictisitoare a lui Kalle este gata să se sfârșească, iar secrete din trecut să iasă la iveal...