Nu a durat mult ca Kalle să termine dușul, așa că am putut să-l revăd destul de repede. Încă era palid, dar rănile de pe piept nu se mai vedeau, am observat cu ușurință când a intrat în cameră cu un prosop doar în jurul taliei. Începea să îmi placă inocența lui de moment. Dacă ar fi știut ce gândeam nu ar fi riscat să fie în apropierea mea cu atâta piele dezgolită. Mi-am luat privirea de pe el și m-am uitat pe geamul din dreapta mea. Îl așteptasem pe pervaz gândindu-mă că era destul de curios să vadă unde se află.
Kalle s-a așezat lângă mine pe pervaz și m-a privit în ochi.
-Te uiți la mine de parcă ai vrea să mă mănânci. Ești cumva iubitul meu? Sau chiar îți dorești să fiu prânzul tău? M-a întrebat luându-mă total prin surprindere.
-Ce ți-a venit să mă întrebi asta?
-Dacă nu mai am memorie, asta nu înseamnă că nu știu să citesc atmosfera.
-Relația noastră este foarte complicată, nu are rost să încerc să-ți explic. O să-ți aduci aminte mai târziu.
-De ce este complicat? Mă simt atras de tine, iar tu te uiți la mine de parcă ai vrea să mă mănânci. Din ce am spus pare destul de simplu. A spus și s-a apropiat periculos de mine.
-Kalle, ai grijă ce faci, că nu o să te refuz doar pentru că ți-ai pierdut memoria, nu am atâta decență și conștiință.
Nu am mai apucat să spun nimic pentru că buzele mi-au fost cuprinse de a le lui într-un sărut intens. Nu a durat mult și m-am trezit lipit de geam, cu Kalle peste mine. Aproape că nu îl recunoșteam. Știam că poate fi pasional, dominant și orice îți dorești, dar față de mine mereu era reținut. Nu și acum. Kalle s-a retras din sărut și a început să îmi ridice tricoul. A început să-mi sărute abdomenul iar tot mai jos până la boxei. Nu m-a chinuit prea mult. Mi-a tras boxerii jos lăsându-mă complet expus. Kalle s-a așezat în genunchi între picioarele mele și m-a privit pentru câteva secunde.
-Ăsta este motivul pentru care mă simt atras de tine? M-a întrebat apropiindu-și buzele fierbinți de membrul meu.
-Din câte știu eu, nu ăsta este, dar sunt destul de sigur că este un plus... am spus apoi mi-am mușcat buza.
Gura lui Kalle era exact unde trebuia și făcea exact ce trebuia pentru a mă face să gem. Nici în cele mai perverse vise nu aș fi putut spera la asta din partea lui. Știam că avea să mă coste scump că l-am lăsat să facă asta cât timp nu avea amintiri, dar merita. Chiar merita...
-Ai lubrifiant? M-a întrebat imediat ce m-a dus foarte aproape de orgasm.
-Da, mergi în pat, mă ocup eu de restul.
Kalle nu a comentat și a început să se dezbrace. S-a pus în pat în poziția caprei ceea ce mă făcea din ce în ce mai dornic să îl pătrund. Priveliștea era prea bună ca să fie ratată, așa că atâta timp cât m-am pregătit nu mi-am luat ochi de pe el. Kalle a protestat spunând că nu mai suportă și a început să se pregătească singur. Nu crezusem vreodată că pot fi atât de excitat, dar se pare că Kalle avea un dar de a mă da peste cap.
Când Kalle a terminat m-am apropiat de el și l-am pătruns încet. El a început să geamă și să tremure. Am început să mă mișc încet la început accelerând când mi-a dat permisiunea.
-Oprește-te, mi-a spus iar eu am ieșit imediat din el.
Kalle s-a ridicat și s-a întors spre mine. Și-a pus mâinile pe umerii ei și m-a apăsat ușor în jos. M-am lăsat pe spate iar el s-a urcat deasupra mea. M-a ghidat ușor înapoi în interiorul lui fierbinte, apoi s-a apropiat de gâtul meu în timp ce se mișca. Până să-mi dau seama ce face am fost mușcat de gât, a doua oare pe ziua aceea. Senzația combinată de la mușcătură și de la mișcarea lui Kalle m-au copleșit. Mi-am dat drumul fără niciun avertisment, eliberându-mă în cea mai plăcut mod cu putință.
CITEȘTI
Contractul
RomanceKalle are probleme mari iar singura lui solutie este sa invoce un demon. Dar are ghinionul sa dea peste un demon care nu mai vrea să plece. Viața simplă și plictisitoare a lui Kalle este gata să se sfârșească, iar secrete din trecut să iasă la iveal...