Capitolul 4

1K 87 6
                                    

Dimineața m-am trezit simțind că mor de cald. Ceva greu era întins peste mine iar ceva îmi spunea ca acel ceva este demonul. Mi-am deschis ochii pregătit să mă iau de el când am văzut o felină mare care mă privea în ochi. M-am uitat uimit la ea aproape sigur că demonul a adus-o special ca să mă scoată din minți. Eram total țintuit de pat de greutatea felinei și nu aveam nici o șansă să scap decât dacă îmi dădea ea voie.

Mă uitam hipnotizat în ochii ei, cu toate că știam că este cea mai proastă idee.

Sub ochii mei am văzut cum se schimbă prinzând o formă umană.

-Bau, sau mai bine să spun miau? A spus demonul apărând deasupra mea complet dezbrăcat. Măcar era deasupra plapumei.

-Trebuia să îmi dau seama că tu ești, am spus ridicând plapuma astfel încât să îl rostogolesc de pe mine, apoi m-am ridicat din pat.

-Să înțeleg că nu îți plac leoparzii? M-am întrebat prinzându-și părul în coc.

-Nu îmi place de tine pur și simplu. Cu toate că te-aș putea suporta mai ușor dacă doar ai fi un animal liniștit, am spus gândindu-mă mai bine.

Demonul s-a uitat la mine parcă gândindu-se dacă să îmi ușureze viața sau nu. A părut să ajungă destul de repede la o concluzie și s-a transformat înapoi în leopard. Trebuia să recunosc că era frumos. Dintotdeauna mi-am dorit să am o felină mare ca animal de casă. Mi-am călcat peste orgoliu și m-am așezat lângă felină, apoi am început să o mângâi. Blana era mai aspră decât a unei pisici, dar era mult mai mult de mângâiat. Ose s-a întins la mine în poală și a început să toarcă.

-Cred că începe să îmi placă de tine în forma asta, i-am spus.

Felina a oftat și s-a întors cu burta în sus. Cu toate că știam că nu este recomandat să mângâi o felină pe burtă, am cedat tentației. Din fericire leopardul nu m-a mușcat și nici nu m-a prins cu ghiarele, în schimb și-a reluat forma umană astfel încât să ajung să am mâna periculos de partea lui intimă. Demonul mi-a zâmbit și și-a așezat palma peste a mea cu gândul să îmi conducă mâna mai jos pe trupul lui.

-Nu în viața asta, i-am spus și mi-am retras mâna, apoi m-am ridicat brusc făcând demonul să se rostogolească de pe mine.

-Parcă ziceai că începe să îți placă de mine, a spus și s-a ridicat în picioare urmându-mă.

-Îmi plac animalele mai mult decât oamenii în general, așa că nu este nimic de mirat.

-Trebuia să spui că îți plac animalele, putem rezolva asta, a spus lipindu-se de mine. O să te doară, dar o să îți și facă plăcere.

-Nu mă refeream la asta, am spus și m-am eliberat din îmbrățișarea lui. Acum, dacă nu te superi, ori te îmbraci, ori faci pe pisicuța.

-Te deranjează nuditatea? M-a întrebat prinzându-și din nou părul lung. Sau poate te simți inferior? A spus îmbrăcându-se cu hainele pe care i le-am dat să stea în casă. Dacă asta este problema, atunci nu ar trebui să te simți prost, sunt oricum superior ca rasă.

-Atât de superior încât nu ești în stare nici să îți prinzi părul ca lumea, i-am spus uitându-mă cum i se desface părul.

-Îți este ușor să vorbești, părul tău de abia ajunge la umeri, a spus încercând să își prindă din nou părul după ce a terminat cu îmbrăcatul.

-Vin-o aici, i-am spus știind că nu o să reușească să o scoată la capăt.

Demonul s-a uitat surprins la mine apoi s-a conformat. I-am făcut semn să se așeze pe pat iar eu m-am dus în baie după perie. M-am întors în dormitor apoi am început să pieptăn părul demonului de la bază.

ContractulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum