А/Б Сега...знам, че не съм писала, че ще има и истории в които ще участват и др певци и прочие. В тая глава ще е и Джи - Драгън (Биг Бенг).
______________________________
Г. Т. Р.
С Те се бяхме оженили преди около месец.Имахме общо турне с тях, ЕХО, НСТ и Биг Бенг.
Така ни бяха наредили, че трябваше да съм в една стая с Те и Джи - Дрегън.
Като става дума за Те нямам никакъв проблем, се пак сме жени.
Но...за Джи - Дрегън. С него имам лош спомен.
Та както и да е. Сега това не е важно. Джи - Дрегън беше излязъл и с Те решихме да се позабавляваме.
Всичко беше страхотно докато съвсем неочаквано Джи - Дрегън дойде.
- Оо, кво прайте деца?
- Моля ти са, спри - Те
- Защо?Те се ядоса и двамата се сбиха. Опитах многократно да ги разтърва, но все неуспешно.
От нищото се появи и Бек. Успя да ми помогне да ги разтървем.Тъкмо всичко се оправи и Джи - Дрегън удари Те много силно и в последствие остана в безсъзнание.
- Какво направи?! - казах го през сълзи. Той просто се усмихна мазно. Бек го изведе от стаята.Бях се обадила на 112 но много се забавиха. По едно време осъзнах, че кръвното му спада.
- ТЕ!
Опитах какво ли не. Накрая просто се разплаках. Не можех да върна времето назад.Наведох се и го прегърнах за последно. Усетих как и той ме прегръща. Погледнах нагоре и видях че е жив.
Целунах го.
- Но как е възможно? - казах щастлива
- Не знам мила, не знам.Минаха няколко часа. И тримата си легнахме. Уж всичко бе наред.
Г. Т. Джг.
Не мога да гледам как е с друг. Ще го убия.Станах. Взех нож и отидох до тяхното легло.
Намушках го. Вече бях щастлив.Г. Т. Р.
Когато се събудих видях кръв навсякъде. Те нямаше пулс.
- Те!
- Какво е станало?
- Какво ли? Какво и защо го направи на него?Разказа ми всичко.
- Това е безмислица.
- Да, но... искам да съм с теб...
- Аз пък не.______________________________
Знам малко незавършено, но много ми се спи. Лека!
STAI LEGGENDO
Kpop Imagines
FanfictionKpop имаджинове. (нз как е на бг) ГЛАВНО BTS И EXO! ИМА И ЗА ДРУГИ, НО ГЛАВНО ТЕ!