*Jhope (BTS)*
Г. Т. Ю.
С Хосок се познаваме от деца. Винаги съм го харесвала, но... не съм му казвала.Преди две години ми се обади ми каза
- Виж знам, че ме харесваш... и аз те харесвам та... ще ме направиш ли най - щастливият мъж на земята, като ми станеш гадже?
- Хосок, Да! Хиляди пъти да!
- Радвам се. Толкова много се притеснявах да ти го призная. Нямаш си на идея какво ми беше.
- Хаха! Спокойно, нали вече сме гаджета.
- Да. Хайде чао, че трябва да правим генералната репетиция. Обичам те!
- Чао и аз теб!Вчера се прибра от ,,Love yourself" тура. С него се разбрахме днес да излезем на среща.
Реших да се облека така :
Първо отидохме на плажа. Вървяхме по плажната ивица, докато държахме ръце. Беше много романтично.
Когато плажът свърши отидохме в парка и си направихме пикник.
- Иначе, как мина турнето?
- Супер! Армитата са нещо уникално. Но знаеш ли какво е по - уникално?
- Кое?
- Това, че имаш шанса да си моя завинаги. - като каза това застана на коляно и извади една кутийка. Осетих как от очите ми се стичаха сълзи от радост. - Юлия Николова Христова (ако някой наистина се казва така - поздрави ) ще ми станеш ли съпруга?
- Да! - постави пръстена на пръста ми и се изправи. Целунахме се и се прегърнахме.Не мога да повярвам какъв късмет имам да съм с него.
- Обичам те!
- Аз повече, sunshine!
Важно!
Пикникът се е провел тук
Момински скок
KAMU SEDANG MEMBACA
Kpop Imagines
Fiksi PenggemarKpop имаджинове. (нз как е на бг) ГЛАВНО BTS И EXO! ИМА И ЗА ДРУГИ, НО ГЛАВНО ТЕ!