той ме целуна?

49 2 2
                                    

*Jungkook (BTS)*

Г. Т. А.
   С приятелките ми имаме танцува група (BTG)ни танцуваме танците на BTS. Всичко е страхотно.

    Просто си рових в Facebook и видях статия, която ме заинтересува ,,Go to Korea!".

     Натиснах на линка и веднага ми го отвори.

      ,,Искате да отидете в Южна Корея? Няма шроблем. Просто се запишете в Go to Korea! Ще трябва просто да танцувате на песента на идола ви! Години, пол, ръст тези неща не са от значение! Е, искате ли да отидете на състезание в Южна Корея и да видите идола ви?”

    Хм.... звучи добре. Ако спечелим ще отидем в Корея. И кой знае може да видим BTS!

      Оправих се и отидох на репетиция. За мое щастие всички бяхме там.
- Момичета, имам новини! - Аз
- Какви са? - Марая
- Ще участваме в ,,Go to Korea"! Ако спечелим участваме в състезание в Сеул! Пишеше, че ще можем да видим BTS!
- Да, бе! - Силвия
- Да!
- Хайде да се записваме! - Маги
- Не е с записване. Просто трябва да се снимаме как танцуваме и ще им го пратя.
- Добре. Кой танц? - София
- Fire.
- Ок - всички

     Изиграхме ,,Fire"  и им го пратихме. Нямахме търпение да получим отговор.

                                          *+1 месец*

    Получих съобщение. Отворих го и не повярвах на очите си!
- Здравейте, вие победихте. Ще участвате на състезанието в Корея. Пътните, транспорта, храната и хотела са от нас. Само ни кажете колко момичета сте! Късмет!
- Здравейте, и много ви благодаря! Седем сме.
- Добре. До чуване!
- Чао!

      Когато отидох на репетиции бях много щастлива.
- Алекс, защо си толкова щастлива? Да не би Джънгкук да ти е предложил брак? - Силвия
- Не, ама... СМЕ ПОБЕДИТЕЛИ! ЩЕ ПРЕДСТАВЯМЕ БЪЛГАРИЯ!
 
       Всички се разпищяха от радост.


*+3 месеца*

   Вече пристигнахме в Сеул. Този град е ОГРОМЕН!

     Минаха около 2 часа. Сега ни беше генералната репетиция. Отивахме към залата. Качихме с в асансьора. Когато вратите се отвориха видях Джънгкук да седи пред асансьора! Уплаших се тъй като беше много близо и без да исках го ударих.
- Ох! - Джънгкук
- Мале, извинявай! - аз.
- Няма нищо. - Куки

      Как можах?! Ударих биаса ми! Ужъс. Сега как ще го погледна?

     Няколко минути преди състезанието Джънгкук ме пита дали може да си поговорим. Естествено му казах да.
- Та за какво иска... - целуна ме по устните. Отвърнах му.
- Това исках.

____________________________________________________________
История за AlKook97love. Тва ми дойде на ума. Макар, че беше за мен и Те ама реших да го променя!

Kpop ImaginesNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ