Решението

38 3 4
                                    

А/Б       Преди да започна трябва да кажа, че идеята ми е от клип на Джиджи Биджи. Това не е с цел да обидя някой. Приятно четене!


*Jimin (BTS)*

Г. Т. Р.
    Джимин се беше напил яко. Беше решил да се прибира вкъщи при Марая.

      Едвам изкачваше стълбите. Много се олюляваше.
Стигна до входната врата и си извади ключовете.

       Тъй като беше пиян обърка вратите. Опита се да сложи ключа на вратата на асансьора. Осъзна се и се запъти към вратата.
  
        Влезе и заключи
- Марайче! - когато му чу гласа осъзна, че е пиян. Извъртя очи. - Марайче! Марайче, къде си ма?

       Джимин отиде към кухнята. Отвори ряско вратата.
- Цак! - изгледа я первезно
 
        Марая само го погледна и продължи да мие чинийте.
- Марайче, таз вечер искам да обяздиш малкия мен. - започна да си движи ханша по вратата все едно я ч*ка. - Направо ще та скъсам.
- Кого ше скъсаш ти бе?! Напукал си се кат свиня. Смърдиш на джибрек! Как ще си легна с тебе, бе?
- Марая, моля ти са ма! Даже и подарък съм ти купил.

        Извади едно цвете със смачкани листа от джоба на сакото си.
- Е, яла виж. - подаде ѝ цветето

         Тя се смили малко, като видя цветето.
- Ох, добре...айде. Отиди в банята, пооправи се малко, а аз ще те чакам на спалнята.
- Д.. добре. Аз щ...ще отида да се опраея. После там. - посочи с глава спалнята.

         Изми си лицето, зъбите и се напръска с дезодорант. Взе със себе си една червена кърпа и тръгна.

         Застана подпрян на вратата и я отвори. Започна да танцува. Светна лампата.
- Марайче, готов съм!

       Марая се обърна.
- Промених си решението. ЩЕ СПЯ! - и пак си легна.

     Джимин загаси лампата.
- Виж я ти! Ще спи. Ко кат ще спиш ма?!

      Легна и се зави.

                               *на следващата вечер*

     Марая беше в банята и си мажеше лицето с крем, когато Джимин нахлу в банята.
- Ооо, *хълца* секси! Тая вечер, вече ща скъсам! Искам да пра'им любов!
- Ооо, забрави... забрави.

      Джимин я изгледа странно.
- Ти осъзнаваш ли от колко време не съм та плющял ма?!
- Ооо, виж. Дай да не се караме за едни 2 години.
- Моля ти са, Марайче. Дай ми един път свалка. Нали знаеш колко много те обичам? Дай ми само един път. Моля ти са! - кучешки очички
- Ооффф. Добре. Влез в банята са пооправи, а аз ще та чакам в спалнята.

     Едвам се разминаха. Тя тръгна на нейно дясно. Джимин в същата посока и това се повтори няколко пъти.

    Джимин се обръсна като си направи няколко ранички. Остви си мустака.

    Беше си сложил на лицето памук заради раничките. Пак се беше подпрял на вратата. Отвори я. Светна лампата и затвори вратата.
- Марайче, готов съм!

     Тя си отвори очите. Обърна се и...
- Ооо, промених си решението. ЩЕ СПЯ! - пак легна и се зави.
- Чакай малко ся. За теб са обръснах целия, а тая пак ша спи. Кат баща ти мустак си уста'их ма! (Нз дали реално баща ѝ има мустак) - легна и заспа.

                        *на следващата вечер*

    Той отново едвам изкачваше стълбите. Този път не се олюляваше, а се качваше на 4 крака.

    Като стигна вратата се опита да погледне през шпионката. Докато това се случваше Марая беше в спалнята и четеше книга.

     Джимин си подпря главата на вратата. Потекоха му лигите. Почука силно на вратата и чакаше.

     Марая го чу, но го игнорира. Той пак се зачука на вратата. Накрая стана и му отвори.

     Той не очакваше вратата да се отвори и както се беше подпрял на нея падна.
- Мале! - Марая
- Ко мале ма?! Влизай.
- Ще ти вляза аз.

     Избута го до спалнята. Бутна го на леглото.
- Пияница, пияница мръсна! Не са научи ти бе. До кога ще та трая бе? До кога? - събу му обувките
- Марайче.
- Кажи.
- Ще повръщам!
- Олеее, чершафите! Чакай, ще ми изцапаш чершафите!

      Тя отиде и взе леген от банята. Надигна му главата и сложи под нея легена.
- Марайче, промених си решението. Насрах са!

    Тя му пусна главата и се хвана за нейната.

  

Kpop ImaginesWhere stories live. Discover now