ПЪРВА ЧАСТ
Г. Т. Н.
Бях поканена на свадбата на сестра ми Лилия. Всички поканени имаха гадже, а аз съм сама. Трябва за 1 месец да си намеря гадже.
Вече си бях купила рокля, бях уредила час за фризьор и гримьор. Само гадже нямах.
Реших да погледна в интернет за мъж под наем. Какво? Аз полудях ли? А бе... ще го направя.
Така....този сайт.
,,Здравейте, тук можете да намерите мъж под наем за 7 дни. Вие само трябва да изберете един от тях. ”
Лол...еми... хайде пък кот стане. Боже... ама всичките са красиви. Как да си избера само един? Така... с томбула.
Написах имената им на едни листчета и ги сложих в една шапка. Разбърках ги и изтеглих едното. На него пишеше ,,Ким Намджун”. Еми... той ще е. Попълних всичко и след миг се звънна на вратата. Толкова бързо идва.
- Здравей, ти трябва да си Никол? - каза момчето. Беше високо с една такава тъмно лилава коса, много висок и строен. Държеше и букет.
- Здравей, да аз съм и... влез.
- Мерси! - усмихна се. Тези тръпчинки са страхотни. Всички ще ми завидят.
- Та какво ще правим през тези дни?
- Ами... поканена съм на свадба, а нямам кавалер... и се чудех, ако може ти да си този човек.
- Да, това ми е работата. Сега само трябва да подпишеш един договор. И можеш да ме смениш когато поискаш.
- Добре...готово.
- Добре. Мерси! Отново..
- Няма проблем.
Заговорихме се за музика, танци и други неща. Не усетихме кога стана време той да си тръгне.
- Така. Беше ми приятно, но аз трябва да тръгвам.
- Ок, и нали от утре почваме с ,,тренировката” за сватбата?
- Да. Само ми дай номера си за връзка.
- Добре, 08******5
- Ок. Чао!
- Чао!
Цяла вечер мислих за него. Толкова е сладък и мил. Че и умен. Това е просто страхотно.
YOU ARE READING
Kpop Imagines
FanfictionKpop имаджинове. (нз как е на бг) ГЛАВНО BTS И EXO! ИМА И ЗА ДРУГИ, НО ГЛАВНО ТЕ!