*Jin (BTS)*
Г. Т. А.
С Джин се събрахме преди два месеца. Никога не съм била толкова щастлива. Винаги намира време за мен и за каквото и да било.Имахме училищна екскурзия и с Джин супер много време се опитвахме да убедим класната да сме в една стая. Накрая успяхме да я убедим. Честно ви казвам... не беше лесно.
Днес е екскурзията. През цялото време си говорехме и се смяхме.
Когато влязохме в хотелската стая си пуснахме телевизия.
Тръгна ,,50 shades of gray" (50 нюанса сиво).
По едно време започна да си мести ръката по - надолу.
- Джин, какво правиш?
- Не е ли очевидно?Целуна ме. Отвърнах му, смисъл все пак сме гаджета.
От съвсем кратка целувка се превърна в ,,борба за надмощие”.
Той се отдели и разкъса дрехите ми. Започна да оставя смучки по тялото ми.
Прошепна ми в ухото ,,Не знаеш какво ще ти се случи”. Като се изправи за да се съблече си прехапах устната.
Като се съблече си вкара члена в мен.
- Сокджин...
- Шшш... не искаш да ни чуят нали?
- Не.Движеше се бавно. Тъй като това беше първият ми път мнооого ме болеше. Една сълза се спусна от окото ми.
- Алекс, добре ли си?
- Да, да.Целуна ме по устните и ме погали. Усмихна ми се и продължи.
- По - бързо.
- Сигурна?
- Напълно.Започна да се движи все по - бързо, а аз издавах все по - силни стонове.
Джин ме целуна, за да заглуши стоновете ми. След няколко тласъка свърши в мен.
- Беше страхотно! - аз
- Радвам се. - целуна ме и ни зави.
BẠN ĐANG ĐỌC
Kpop Imagines
FanfictionKpop имаджинове. (нз как е на бг) ГЛАВНО BTS И EXO! ИМА И ЗА ДРУГИ, НО ГЛАВНО ТЕ!