*Намджун (БТС)*
Г. Т. Разказвач
Името ти е Антония и си известна певица. Един ден мениджърът ти ти звънни и ти казва, че ще участваш на ,,American music awards".
- АНТОНИЯ! ПОБЪРЗАЙ ЧЕ ЩЕ ЗАКАСНЕЕШ! - майка ти. Да, майка ти. Все пак си само на 15г.
- ИДВАМ - викна от твоята стая.След около 10 часа кацнахте. Когато пристигнахте в хотела ти просто се просна на леглото.
- След колко време е трябва да съм в арената? - пита миниджъра ти.
- 1 час.
- Ок.Лежеше на леглото вече 30 минути. Накрая реши да станеш и да почнеш да се оправяш. Някак по чудо успя да се оправиш за 5 минути.
Когато отиде в залата естествено първо трябваше да отидеш в съблекалнята ти да си оставиш раничката и да отидеш за генерална репетиция, тъй като ще изпълняваш новата ти песен.
След генералната пак отиде до съблекалнята за да се облечеш и да ти оправят косата и грима.
Когато беше готова отиваше към сепаретата, където ти и другите артисти щяхте да сте. Когато отиде там осъзна, че ще седиш до сепарето на БТС.
Цяла нощ говорихте и се смяхте. Даже си разменихте номерата.
- До кога си тук? - Намджун
- Още 2 месеца. Трябва да снимаме видеото за новата песен.
- Аха. - НамджунГ. Т. Н.
Тази Антония е много секси. Знам, малка е за мен ама просто... уникална е.След седмица си оговорихме среща. Отидохме в едно заведение и нарочно я напих. Нуждаех се от нея. Заведох я в близкия хотел.
Когато влязохме в стаята затворих вратата и я бутнах до стената. Започнах да я целувам по устните. Тя ми отвърна. След това продължих към врата ѝ.
Вдигнах я и буквално я хвърлих на леглото. Застанах над нея. Съблякохме се взаимно. Вкарах члена си в нея. Тя стенеше името ми.
- Намджун...а...След няколко тласъка забързах малко. След време свърших в нея. На сутринта преди да се събуди я закарах в хотела ѝ. Няма шанс да забравя тази вечер.
BẠN ĐANG ĐỌC
Kpop Imagines
FanfictionKpop имаджинове. (нз как е на бг) ГЛАВНО BTS И EXO! ИМА И ЗА ДРУГИ, НО ГЛАВНО ТЕ!