Бавачка

21 3 0
                                    

#2

*Xiumin (EXO)*

Г. Т. К.
    Сега е едва 2 ден а вече мразя бавачката си толкова много.

     Когато се събудих се изкъпах, преоблякох, сресах си косата, като я оставих небрежно да пада на долу.

     Слязох до кухнята да си направя закуска. Въобще не ми се занимаше с това да включвам котлоните и не знам си още какво.

    Отворих хладилника и взех едно кисело мляко. От шкафа една паничка и лъжица и едно мюсли.

     Сложих киселото мляко в паничката и после мюслито.

     Като бях готова седнах пред телевизора и търсех нещо интересно.

     Най - накрая намерих някаква програма и тоя Шиумин я смени.
- Хей, гледах това!
- И?
- Дай ми дистанционното!
- Защо?
- У нас си.
- Офф.. на.
- Благодаря.

     Пак пуснах програмата. Когато закусих си измих купичката и лъжицата.

     Качих се в стаята ми и включих лаптопа. Отворих ,,Netflix" и пуснах някакъв филм.

     Точно на най - интересната част тоя каза, че някви негови приятели ще идват.
- Ок.

     Филма свърши. Реших да пусна друг но тая Шипка ма викна.
- КАТРИН!
- КО БЕ ШИПКА?!
- СЛЕЗ!
    
     Когато слязох видях 8 добре изглеждащи мъже.
- Момчета това е Катрин. Катрин това са : Бекхьон, Кай, Кюнг со, Чен, Чаньол, Сухо, Сехун, Лей.
- Приятно ми е да се запознаем! - Чаньол
- И на мен!
- Яяя... що не се държиш така и с мен?
- Щото като отворих вратата и ти веднага влезе и седна на дивана.

   Всички си говорехме. Този Кай много ми харесва. Готин е.

     Решихме да направим парти. Ок... партито почна. Никой никой не сваляше или каквото и да било.

     Кай искаше да ми каже нещо.
- Може ли да поговорим?
- Да.

     Отидохме на горния етаж и той ме целуна. Отвърнах му. Се пак го харесвам.

     Ръцете му бяха на ханша ми, докато не ги намести по - надолу. Ръцете му стигнаха дупето ми. Започна да го стиска.

    След време се отделихме за въздох. Хванах го за ръката и го заведох в стаята ми.

     Затворих вратата. Като се обърнах той ме бутна на леглото.

     Пак ме целуна. Пак му отвърнах. Започнахме да се събличаме взаимно.

     Когато бяхме изцяло голи той започна да поставя смучки по корема ми, след което се върна към устните ми.

    Накарах го да легне. Хванах члена му и го поех по дължина. Той издаде силен стон.

     Докато го правехме Шиумин влезе в стаята ми.
- КАКВО СИ МИСЛИТЕ, ЧЕ ПРАВИТЕ?! - Шиумин
- Шиумин... - Кай
- Вече ти нямам доверие Кай.

     Кай се облече и хукна след него. Аз си седях в стаята и си мислех колко добре щеше да е, ако не се беше случило това.


Kpop ImaginesWhere stories live. Discover now