развод

29 3 0
                                    

*Chen (EXO)*

Г. Т. Ч.
    Преди 18 години се ожених за Т/И. Имаме една страхотна дъщеря. Има високи оценки и изобщо не се забърква с глупости.

    Преди известно време Т/И ми каза, че ще ходи в Перник при една нейна съученичка. Питах я коя е тази съученичка и тя ми каза.
- Парк Че Йонг.

    Ок. Отиде в Перник ама вече не се е връщала от месец. Чудех се дали всичко е наред. Постоянно и звънях и писах, но без отговор.

    Симона все повече ме питаше къде е майка ѝ. Не знаех какво да ѝ кажа и за това просто ѝ казах, че все още в Перник.

    Връщах се от работа и видях някакъв диск без подател и получател.

    Звънях на Т/И. Отново без отговор. Качих се у нас и пуснах видеото.

    Бях просто изумен от това, което видях. Тя целуваше друг мъж.

    Не знаех какво да правя. Започнах да си мисля, че всички тези 18 години брак са били пълна лъжа.

    Реших да взема съвет от най - добрият ми приятел. Викнах Сехун. С него се познаваме от много време. Мога да му имам пълно доверие, за което се радвам.

    Изгледа записа и беше без думи.
- Абе, Джонг - де... звънял ли си на тая нейна съученичка?
- Не.
- Звънни ѝ. Може да знае нещо.

    Звъннах на тази Парк Че Йонг и ми каза, че нищо не знае за нея. Не са се виждали от 20 години насам.

    Започнах много да се притеснявам. Ами ако е мъртва. Ако нещо и се е случило?

    Реших да питам нейните колежки дали знаят нещо.
Всички казаха не.

    Тъкмо излизах от супера и видях мъжа от записа.
- Ти ли спа с жена ми бе?!
- Да, ѝ?
- Хей, хей, хей! Ко се случва тук? - шефът ѝ
- Тоя е спал с жена ми!
- Вижте сега, разбирам ви, но.. сега не е правилното място и време.

    Напуснах сградата. И чаках в колата ми. Видях мъжа да отива някъде. Последвах го и го видях с Т/И!
 
    Реших да гледам отстрани. Говореха нещо. По едно време той започна да я удря.
  
    Веднага излязох от колата и отидох там. Той се махна и я питах какво става.
- Ами... имахте турне..
- Да.
- И... чувствах се пренебрегната. Излязох с няколко колежки и съм се напила. С него сме го направили, но ти казвам нямах си никаква идея за записа. Заплаши ме, че ако не му дам $5 000 или ще го качи в интернет.
- Как можа. Имах ти доверие.

    Тя стана и тръгна някъде. Провикнах се.
- Искам развод!

















































































































Следва продължение...

   

Kpop ImaginesWhere stories live. Discover now