*Jimin (BTS)*
Г. Т. Джм
Със Симона бяхме заедно 2 години. Преди окло два месеца имахме разгорещена кавга.Всичко стана заради онази нейна приятелка, която ми се натискаше.
Постоянно игнорирах приятелката ѝ. Много е досадна. Не се трае.
Един ден ми се нахвърли да ме целува. Едвам я отделих от мен.
Когато я отделих от мен видях Симона да гледа към нас и да плаче.
- Симона, не е това, което си мислиш.
- КАК МОЖА?! С НАЙ - ДОБРАТА МИ ПРИЯТЕЛКА! СВИНЯ ТАКАВА!
- НЕ МЕ НАРИЧАЙ СВИНЯ!
- И ЗАЩО? ТИ СИ ТОЧНО ТАКЪВ. СЪБИРАЙ СИ БАГАЖА И ДА ТЕ НЯМА! А ТИ КУЧКО ДОЛНА САМО ДА СИ ПОСМЯЛА ДА МЕ ПОГЛЕДНЕШ ЩЕ ТИ СЕ СЛУЧИ СЛУЧКА!
- НЕ Я ЗАПЛАШВАЙ!
- И СЕГА ЗАЩО Я ЗАЩИТАВАШ? НАЛИ НЕ БИЛО ТОВА, КОЕТО ИЗГЛЕЖДА?!Много се ядосах. Нервите ми не удържаха и я ударих. Как така ударих най - милото същество на света? Как така ударих момиче? Край. Вече не мога да се нарека мъж.
Тръгнах да я прегръщам. Тя си държеше бузата и плачеше. Тъкмо щях да я целуна и тя ме удари.
- РАЗКАРАЙ СЕ КУРВАР ТАКЪВ!Крещеше и ми викаше. Вече не издържах и си събрах багажа като бездомно куче и излязох. Отидох си в Сеул.
Когато се прибрах Джин видя, че плача.
- Джимин? Какво се е случило?
- Нищо еома...
- Джимин.. виждам, че плачеш. Моля те. Кажи ми.
- Със Симона скъсах ме.
- Оу...Прегърна ме. В същият момент дойде и Намджун.
- Ооо брат кво...Джимин? Какво се е случило?
- Със Симона са скъсали.
- Охх... знам как се чувстваш.Така минаха два месеца. В плачене, неспокойствие, не се наспивах. Не можех без нея. Тя е перфектна.
Тъй като Те е гадже на братовчедка ѝ със Симона поддържат връзка.
- Джимини, имам изненада! - Те
- Каква?Показа ми самолетни билети.
- За къде? - аз
- Варна. Ще отидеш и ще говориш със Симона. Няма само да ми страдаш.
- Благодаря.
- Но този път идваме и ние. Ако стане нещо ще можем да ти помогнем.
- Добре, много ви благодаря.
- Няма защо. - прегърна меГ. Т. С.
Тези два месеца бяха най - тежките в живота ми. Не мога без него. Иска ми се да му пиша, че го обичам, но сигурно е намерил друга.
- Симона? Имам новини. - братовчедка ми Михаела
- Какви са?
- Джимин и момчетата идват. А и Джимин няма гадже така, че имаш шанс с него.
- Какво?! МЕРСИ! - вднага станах и я прегърнах силно.*на летището*
- Как изглеждат, смисъл цвят на коса? - аз. Питах защото много ги карат да се боядисват.
- Джин / сива
Намджун и той така.
Джей - Хоуп / черна
Джънгкук / черна
Шуга / сребърно
Техьонг / синя
Джимин / розова
- ОкВидях из тълпата розова и синя коса. И леко ударих Теодора.
- Там!Затичах се и се ударих в Джимин. И двамата паднахме.
- СИМОНА! - Джей - Хоуп*времето си мина*
С Джимин се напихме. Започнахме да се целуваме. Целувкате беше страстна. Започна да ми ,,мачка” дупето.
- Скочи
Това беше единственото, което каза. Скочих и той ме хвана и вдигна. Занесе ме в спалнята. Легна върху мен и започна да ми целува врата. Стенех името му.
- Джимин...
Пак се върна към устните ми. Съблече ме и след това себе си. Вкара члена си в мен. Отначало се движеше бавно. Мина известно време и ,,забърза”
- Джи...Джимин...б...б..близо...с...с...съм
- И аз...Свършихме в едно и също време.
- Гаджета?
- Гаджета. - целунах го.
YOU ARE READING
Kpop Imagines
FanfictionKpop имаджинове. (нз как е на бг) ГЛАВНО BTS И EXO! ИМА И ЗА ДРУГИ, НО ГЛАВНО ТЕ!