Seo - yeon P.O.V (SY.P.O.V)
Аз съм Seo - yeon. Сираче съм, на 16 и по името знаете, че не съм българка. Живея в Jeju. Сигурно питате как съм станала сираче? Когато бях малка с родителите ми отивахме на почивка и имаше катастрофа. Заради нея загубих родителите си. Поне сестра ми Yuqi е все още с мен.
С години различни възрастни, които не могат да имат деца идват и търсят за такова. Минаха 12 години и нищо. Търпението ми вече отдавна е минало.
Minho P.O.V (M.P.O.V)
Minho - Скъпа идваш ли?
Taeyon - Да, търся сладките!Жена ми Taeyon и аз не можем да имаме деца. И решихме да си осиновим. Казаха ни за сиропиталището в Jeju и решихме да отидем там. Тъй като и двамата не сме били там взехме Jaehyun с нас. Да този Jaehyun от NCT.
Бяхме пред сиропиталището. Влязохме и отидохме в кабинета на директора.
Hyorin - Здравейте, предполагам търсите дете, което да осиновите?
Taeyon - Здравейте, и да за това сме дошли!
Hyorin - Добре, седнете и ми кажете какво дете искате.
Minho - Ако може да не е малко, за да може да се оправя и само, умно, послушно и да това е. - усмихнах се към жената.
Hyorin - Имаме точното дете за това. Елате с мен.Hyorin P.O.V (H.P.O.V)
Заведох двойката до стаята на Seo - yeon и Yuqi. Влязоха и се запознаха с момичетата. Тъй като са сестри могат да вземат и двете. Когато бяха готови излязоха.
Taeyon - Ще осиновим и двете!SY. P. O. V
Когато чух думите на жената супер много се зарадвах и гушнах сестра ми.
Yuqi - Какво стана?
Seo - yeon - ЩЕ ОСИНОВЯТ И ДВЕТЕ НИ!
Yuqi - *гушна ме силно*Минаха няколко дни. Със сестра ми просто седяхме на леглото и слушахме ,,Ring Ding Dong". Не ни съдете! Няма нужда от чувствителни текстове. Понякога просто трябва да ,,Ring ding dong Ring ding dong Ring diggi ding diggi Ding ding ding Ring ding dong Ring ding dong Ring diggi ding diggi Ding ding ding"
Добре спирам. Та докато я слушахме влезе директорката.
Hyorin - Момичета, имам добра новина!
Yuqi - Каква?
Hyorin - Ще бъдете осиновени! Събирайте багажа. Семейството след малко ще дойдат да ви вземат!
Аз - добре.Двете си събрахме багажа и семейството дойдоха.
Minho - Здравейте, аз ще съм новият, Ви баща името ми е... Minho
Начина по който го каза ни разсмя.
Taeyon - Здравейте, аз съм Тейон.
Аз - Аз съм Seo - Yeon, а това е сестра ми Yuqi. И може ли един въпрос?
Minho - Да!
Аз - Защо пак се запознаваме хд
Minho - Не знам... та дайте да ви помогна с багажа.Взе ни куфарите и ги сложи в багажника. Тъкмо щях да влизам в колата и едно момче дойде. Честно... доооста е красив.
??? - Minho, тва децата ли са?
Minho - Да, запознайте се!
??? - Здравейте, аз съм Jaehyun, приятно ми е да се запознаем! *каза като си показа тръпчинките*
Лол даже не се познаваме и вече искам да ми е гадже. ТОЛКОВА Е СЛАДЪК!
Yuqi - Имаш ли гадже? *ритнах я леко*
Аз - Не ѝ обръщай внимание. Тя е Yuqi, а аз съм Seo - yeon, и на мен ми е приятно!
Jaehyun - Имаш красиво име! *изчервих се*
Taeyon - Добре, Jaehyun спри и се качвай в колата!
Когато стигнахме в къщата разопаковах багажа си и писах на една от приятелките ми с която се запознахме по интернет.
Гледах няколко видеа в YouTube и Jaehyun ми писа.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kpop Imagines
FanficKpop имаджинове. (нз как е на бг) ГЛАВНО BTS И EXO! ИМА И ЗА ДРУГИ, НО ГЛАВНО ТЕ!