Бавачка

21 2 0
                                    

*Xiumin (EXO)*

Г. Т. К.
    Нашите се разведоха преди година, защото майка ми хвана баща ми в изневяра.
    
     Сега живеем само двете. Преди време ми беше казала, че ще я пратят на командировка за 15 месеца в Катар.

    Като каза 15 месеца се очудих дали въобще е възможно за толкова много време да си в командировка.

     Днес беше деня в който заминава. Слязох на първия етаж за да я изпратя.
- Чао, мамо.
- Чао, и да знаеш че след малко идва бавачката.
- Каква бавачка. На 16 години съм.
- Да ама няма да съм тук за 15 месеца.
- Добре, де добре. Айде чао.
- Чао.

    Прибрах се когато колата изчезна от погледа ми. Пуснах телевизора и седнах на дивана.

    Бях сложила пуканки в микроволновата (нз дали се пише така).

     Гледах филма, който даваха по телевизията, когато чух че пуканките са готови.

     Изсипах ги в една голяма купа и седнах пред телевизора.

     Точно когато седнах на вратата се звънна.
- Точно ся ли трябваше да идваш - измрънках под носа си.

    Отворих вратата и видях един не много висок мъж, с руса коса и явно беше китаец.
- Ко ма гледаш. Мръдни да вляза. - бутна ме. - Ооо кой филм гледаме? - седна на дивана и веднага започна да яде пуканките.
- Извинявай, кой си ти?
- Бавачката ти.
- Да, бе. Не ти вярвам. Няма никакъв шанс майка ми да е наела мъж за бавачка.
- Така ти се струва.
- Искаш ли да проверим това.
- Щом искаш.

     Отключих си телефона и влязох в ,,Контакти”. Търсих ,,Мама❤”. Намерих я. Натиснах с пръст върху името ѝ и телефона ми започна да набира.
- Ало, да не се е случило нещо? - мама
- Не, но бавачката ми не много висок, рус мъж с дръпнати очи ли е?
- Да.
- Ок. Чао.
- Чао. - отделих телефона от ухото ми и натиснах червената слушалка.
- Казах ли ти?
- Да, да. Аз отивам в стаята ми.
- Оке.
- Чакай малко...
- Какво?
- Къде ти е багажа? - като казах това той веднага стана и отвори входната врата. Не си беше взел багажа вътре в къщата.

    Аз се качих в стаята ми и си пуснах ,,Ko ko bop" на ЕХО. Песента много ме кефи, но самата група ни най - малко.

    Започнах да танцувам. Когато песента свърши отидох до телефона си, за да си пусна следващата песен, когато чух ръкопляскане.

    Уплаших се и се обърнах, за да видя какво става. Като се обърнах видях бавачката ми да ме гледа.

     Изгледа ме отгоре до долу. Баси первезникът.
- Спри да ме гледаш!
- Защо?
- На колко си?
- 28
- Охооо. Чисто се спри.
- Защо?
- Аз съм на 16.
- Как се казваш?
- Катрин.
- Ким Мин Сок, но можеш да ми казваш Шиумин.
- Чакай... Шиумин от ЕХО?
- Да. Точно аз. Седя тук в цялата си прелест.
- Както и да е...

Kpop ImaginesWhere stories live. Discover now