(нз)

76 2 0
                                    

Г. Т. Разказвач
    Хоби е 26 годишен мъж с 5 месечно дете. Един ден се развежда с жена си Борислава, която се връща да живее в Бургас.
    Хосок остава с Сеул с Калина (детето му). След 1 месец се влюбва в Теодора от пръв поглед. Двамата стават гаджета. Макар и незаконна (не боилогична) майка, Теодора се грижи за Калина, като нейно собствено дете.
    Тя и е майка вече от 9 години. (Калина е на 9). Хосок и Теодора все още не са женени, но живеят и се грижат за Калина заедно.

     През лятото са решили да се оженят. Датата на сватбата е била 14.12.
     Всичко било пергектно, докато една седмица преди сватбата Хосок е издъхнал в автомобилна катастрофа.
     Теодора е съсипана, но не знае какво ще се случи с нея. Това е най - малкото нещо, което ще и се случи.

Г. Т. Т.
   Отивах да взема Кали от училище. За жалост рейса ми попадна в задръстване.
Закъснях с 15 мин.
    Търсих я из цялото училище. Нямаше я. Питах и охраната. Каза, че не знае къде е. Всики деца са си били тръгнали.
     Ходих и до полицията. Казаха ми, че може да се е заиграла с някое дете и се е прибрала сама. Знаех че може да и това, но. Бях много притеснена за нея. Дори и да не съм нейната биологична майка ме беше страх за нея. Се пак я обичам, като моя дъщеря.

    Обади ми се баба ѝ.
- Ало, Калина е при нас. Няма да ти я върнем, тъй като баща и почина. Ти не си и биологична майка. А ние... ние с нея имаме кръвна връзка. Нямаш право да я виждаш.
             *затвори*

    След седмица когато се връщах от работа видях Кали на стълбището.
- Кали?
- Мамо! - дойде и ме прегърна.
- Какво правиш тук?
- Избягах от баба и дядо. Не ми даваха нищо и са много скучни.
- Добре.

Г. Т. К.
    Бях при мама вече от месец. Един ден дойдоха баба и дядо.
     Те просто влязоха и взеха нещата на татко. Казаха че ще вземат и апартамента. Вече ме беше страх за мама.

Г. Т. Т.
    Тъкмо си мислех, че всичко е свършило. Когато с Кали се прибирахме и видяхме майка ѝ Борислава.
- Мила, знаел ли колко ми липсваше?
- Кали, това е Борислава. Майка ти.
    Тя я гушна.
- Теди, трябва да поговорим.
- Добре, но хайде да отидем в парка.
- Ок.

    Когато отидохме Калина си играеше с един нейн съученик.
- Значи, тъй като Хосок е починал, а ти не си и биологична майка. А аз съм.
- Какво имаш предвид?
- Тя трябва да дойде с мен в Бургас.
- Ама, как така? Трябва да се проведе дело.
- Да, ще се проведе.

    Делото се проведе и беше в моя полза. Мина месец и рзбрах, че Хосок е жив.
- Хоби? Как така си жив?
- Ами, имаше едни кредити които не можах да изплатя и... знаеш..





























































             




















































































































































                    *Край*

Kpop ImaginesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang