Г. Т. А.
С Те сме женени от вече две години. Всичко е перфектно. Дори имаме дете на 4 години ( Теодора ).
С момчетата имаха турне. Обеща ми, че ще ми звъни всеки ден. Така и беше. Един ден искаше да поговорим на саме. Каза ми, че по време на турнето се е разболял от рак. Разплаках се. Не знаех какво ще правя без него.След турнето гледахме всеки ден да сме заедно. Един ден припадна. Отидохме в спешното.
- Г - жа Ким Ариана?
- Да?
- Лоши новини.
- Умрял ли е?
- Да. Съжалявам за загубата ви.
- Няма нищо. Направихте всичко по силите си.След тази случка нашият общ най - добър приятел ( Бекхьон ) постоянно ми помагаше. Бях му много благодарна.
Омъжихме се, Теди го обичаше. Бях я излъгала за Те. Казах и, че той е на ,,мисия” в друга галактика за да ни спаси. Знам това е много грешно, но... кажа ли истината ще го понесе много тежко.
Тримата бяхме излязли на разходка. Теди тичаше, а ние се прегръщахме и говорехме. Тя стигна до релсите и... мина влак. Бях съкрошена от гледката. Влак мина БУКВАЛНО през детето ми. Не пожелавам това нещо на никоя майка.
Г. Т. Б.
Тя беше просто съкрошена. Първо Те, а сега и Теди. Получаваше много паник атаки. Реших да я заведа на психолог. След време се управи. За щастие вече сякаш е забравила за тези две случки.Имахме и бебче. Беше много сладко. Беше взело усмивката на Ариана и мойте очи. Беше най - сладкото същество на света.
*нямам предвид цвят. А тва дет се води ,,puppy eyes". Ако знаете какво искам да кажа*
YOU ARE READING
Kpop Imagines
FanfictionKpop имаджинове. (нз как е на бг) ГЛАВНО BTS И EXO! ИМА И ЗА ДРУГИ, НО ГЛАВНО ТЕ!