EXO's slut?

46 2 0
                                    

*EXO (smut)*

                  Концерта

Г. Т. Г.
    Всички които ме познават знаят, че ОБОЖАВАМ Кпоп. Особено ЕХО!
   
     За мен те са най - добрите. Нали...не че не харесвам и БТС. И те са страхотна група.

     Та по същество. Гаджето ми е взел билети за концерт на ЕХО. Каза, че той няма да идва и дефакто да отида с някоя приятелка. Избрах да отида с Мария.

- Мария, докарай си най - накрая ш*бания гъз тук! Закъсняваме за концерта!
- Идвам.

   Концерта почна. С Мария бяхме на 1 ред. Всички от ЕХО гледаха към нас. Ама съм сигурна, че е просто, защото сме фенове.

    Почна ,,Artificial love". Чаньол беше точно пред нас.

    През цялото време ме гледаше... не знам... беше... много странно... гледаше ме... первезно. Сякаш сме гаджета и иска да правим секс.

    Дойде и часта в която са само Лей и Кай. И пак те двамата бяха баш пред нас. И Кай ме гледаше съранно. Защо? Нали е с Джени? Или аз пак съм назад.

    Когато свърши песента слезна пред мен и ми прошепна в ухото.
- След концерта ела зад сцената.
- Защо?
- Изненада - намигна ми. Ооо боже! БИАСА МИ МИ НАМИГНА! ЩЕ ПРИПАДНА!
- Земята до Гуан! - Мария си размахваше ръката пред лицето ми - Какво ти каза?
- Нищо, просто после ти направо се прибери в хотела. Аз малко ще закъснея.
- Добре.

          *след концерта*

    Отидох зад сцената, както Кай ми каза. Нямаше никой. Получих съобщение от брат ми Джено.
- Гуан, как мина концерта?
- Супер, беше страхотно!
- Радвам се. Хайде ще те оставям. Сигурно си изморена.
- Да.
- Добре, чао!
- Чао❤❤❤

    Да, Джено от NCT ми е брат. Прибрах си телефона и усетих как някой слага нещо на очите ми.

    Опитах се да се обърна. Успях и видях Кай, Бекхьон, Шиумин, Лухан, Крис У, Тао, Лей, Сехун, Сухо, Чен, Чаньол и Кюнг со.
- Какво пра...
- Шшшш... - Лухан - Спокойно, просто ще ни помогнеш малко - изгледа ме от горе до долу.

   Бекхьон ме хвана за ръката и ме задърпа.
- Бекхьон! Не така! - Чаньол. Приближи се до нас и ме вдигна.
- Пусни ме!
- Недей, искаме само малко помощ - Тао

   Чаньол буквално ме хвърли върху дивана. Докато се осъзная Лей вече ми разкъсваше дрехите.
- Спри!
  
    Крис ме целуна. Явно за да млъкна. Благодарение на Лей вече бях изцяло гола.
- Ммм... имаш много хубаво тяло - Шиумин
- К..какво?

Kpop ImaginesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang