-Te meg minek jöttél ide?-hordott le Ash az ablak másik oldaláról.
-Nem hagyhatom, hogy ezek a szemetek még több barátomat bántsák!-szóltam vissza mérgesen. Oda pillantottam a dombra, ahonnan lerohantam. Shorter és Eiji ott lapult egy bokor mögött és figyelték az eseményeket.
-Ash Lynx, hallasz?-kérdezett ki valaki a fogadóból. Úgy látszik, engem nem vettek észre.-Ha élve akarod őket, akkor tedd le a fegyvert és bújj elő.
-Bassza meg.-szitkozódtam halkan.
-Oh, te is itt vagy, Mimi? Akkor a nővel kezdem. Nem bánjátok, ha kiloccsantom az agyát?
-Elég! Ne érjetek hozzájuk!-kiáltott Ash. Ránéztem és rájöttem, hogy nem szórakozik. Egyszerre bedobtuk a fegyvereinket.
-Engedjétek el őket!-szólítottam fel a bent lévő ellenséget.
-Félreértetek valamit. Itt most mi osztogatjuk a parancsokat. Gyertek elő felemelt kézzel.-utasított miket az egyik férfi.
-Rohadék.-mondtuk szinte teljesen egyszerre.
-Mi az? Tán nem hallotok?
-Jól van, megtesszük!-morogta hangosan, majd belökte a megmaradt ablaktáblát és beugrott rajta, a kezét pedig a magasba emelte. Ugyanezt tettem én is és mellé álltam.
-Dögöljetek meg.-fintorogtam rájuk.
-Hát nem csodálatos, hogy ilyen szerető a fiad, meg a kis barátnője, öreg?-kérdezte a Jimet fogva tartó.
-Mozogj.-lökdöste Jennifert a másik.
-Ash... Shad...-szaladt oda hozzánk a nő.
-Sajnálom, hogy belerángattalak ebbe.-mosolygott Ash Jennire keserűen.
-Ti komolyan nem vagytok százasok. Főleg te.-mutatott rám az egyik férfi, miközben közeledett.-Azt hittétek, hogy lehet esélyetek Papa Dino ellen?-erre mindketten felmorranunk.-Lényegtelen. A parancs szerint élve vigyünk vissza.-nézett Ash-re.-Te pedig ajándék leszel.-vigyorgott rám. Hirtelen fény támadt és meghallottuk Max hangját.
-Ne mozdulj! Rendőrség!-kiáltotta. Kihasználva pillanatnyi figyelmetlenségüket, nekik támadtunk. Ash kirúgta a legközelebbi kezéből a pisztolyt, majd az oldalába is rúgott egy erőteljeset.
Írói szemszög
-Rohadt kölykök!-egy fegyver kétszer elsült, Jennifer pedig összeesett.
-Jennifer!-kiáltott fel Jim és lefogta azt az embert, aki az előbb lőtt.-Meneküljetek!-hirtelen az ellenfele lelökte a földre, majd belelőtt a vállába.
-Apa!-Ash már ugrott is egy fegyverért és lelőtte a második támadót. Egyszer csak megtorpant. Volt valaki mögötte. Lassan megfordult. Két kéz nyúlt ki az utolsó támadó mögötti homályból és elvágta a férfi torkát. Ahogy az holtan összeesett, Shorter tűnt fel.
-Ne nézd, Eiji. Ez nem neked való látvány.-mondta a Shorter, míg a felszólított szörnyülködve a szája elé szorította a kezét.
-Ei-chan!-jött befelé Ibe és Max.-Jól vagy?
-I-igen.-válaszolt Eiji akadozva.
-Meghalt.-mondta Mikayla Jennifer teste előtt térdelve.
-Nem lehet....-hitetlenkedett Eiji.
-Nagyszerű nő volt.-sóhajtott Jim.-A nagyszerű nők mindig előbb halnak meg.
Mikayla szemszöge
-Jim, jól vagy?-hallottunk meg egy hangot kintről, én pedig reflexből nyúltam a visszaszerzett fegyveremért. Mindenki meredten nézett az ajtóra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Utcakölykök (Banana fish - Ash Lynx ff.)
FanficEgy 16 éves, "Shad G." néven ismert lány egy lövöldözés közepébe kerül. Besegít a támadott csapatnak és őt is elrabolják három másik fiatallal együtt. Vajon mit fog még ez a lány átélni....? NEM ASH X EIJI SZTORI!!!!! ~'-Mi a neved?-kérdezte a lila...