13.

404 26 7
                                    

Miután összeszedtem magam, kimentem - mint később kiderült - a mosókonyhából. Egyből megkerestem a házigazdát.

-Yau-Si, használhatnám a zuhanyzót?-kérdeztem a fiútól.

-Persze. Ha szeretnéd, kimoshatod a ruháidat is.-mosolygott halványan.-Addig adok ruhákat. Gyere.

Végül kaptam egy fekete bő pólót, egy alsóneműt, egy szürke melegítőt és fáslit(?).

-Nagyon köszönöm.-mondtam hálásan.

-Semmiség. Hiszen megmentettetek.-legyintett.-Szólok a többieknek is. A törülközőt a fürdőszobai szekrényben találod.-mondta, majd elindult a srácokhoz. Én, kezemben a kapott ruhákkal, bementem a fürdőbe.

Ahogy a meleg víz érintette a bőrömet, kellemes bizsergés járt át. Már nagyon oroszlánszagom volt, így most semmi pénzért nem jöttem volna ki a cseppek alól. Megkerestem az egyetlen női tusfürdőt, ami levendula illatú volt, majd elkezdtem fürdeni.

Megkönnyebbült sóhajjal léptem ki a zuhanykabin ajtaján. Hajamból patakokban csurgott a víz, így gyorsan a kezembe vettem az egyik törülközőt és rátekertem azt a hajamra, a másikkal pedig megtörölköztem. Magam körül hagyva a nagyobb törülközőt dörgöltem meg a hajam, hogy ne legyen annyira csatakos.

Mikor elkezdtem felöltözni, akkor jöttem rá, hogy minek az a széles fásli. Bassza meg, tényleg. A póló alatt nincsen semmi....-ezzel a gondolattal kezdtem el körbetekerni a mellkasom körül az anyagot. Éppen gyömöszöltem be a végét a többi réteg alá, mikor az ajtó kinyílt. Odakaptam a fejem. Shorter állt előttem egy szál boxerben, kezében a piszkos ruháival, szemüveg nélkül, teljesen fagyottan.

-Baszd meg! Mikayla, bocsi!-azzal a lendülettel be is csapta az ajtót. Teljesen leállt a rendszerem, beletelt pár másodpercbe, amíg felfogtam, hogy Shorter konkrétan látott engem fehérneműben. Ekkor teljesen elvörösödtem és a lehető leggyorsabban vettem fel a többi ruhát és hagytam el a helységet. Mikor kinyitottam az ajtót, megláttam az előbbi fiút a földön ülve, immáron nadrágban. Még mindig teljesen le volt taglózva, csak az érkezésemre figyelt fel. Megálltam előtte és felvontam a fél szemöldököm. Felnézett rám és megint megjelent az arcán a piros 50 árnyalata.

-Minden oké?-kérdeztem kuncogva és leguggoltam elé.

-Ugye nem haragszol?-kérdezte nagyot nyelve.

-Már miért haragudnék?-ráztam meg a fejem lágyan.

-Hát, hogy rád nyitottam. Nincs harag?-felkekt,kezét pedig felém nyújtotta, hogy felsegítsen.

-Sose volt.-vigyorogtam és elfogadtam a segítő kezet. Nagyot ásítottam.

-Szerintem menj aludni. Még a végén itt alszol el a folyosón.-kuncogott a fiú. Csak álmosan rámosolyogtam.

-Még benézek Ash-hez. Remélem, nem verekedtek.-mondtam a szememet dörzsölve és elindultam. Még hallottam az ajtó csukódását, ahogy a fiú bemegy a fürdőbe.

Lassan beléptem a szobába. Max már nem volt bent, a másik fiú pedig megint belemélyedt a gépbe. Odalépkedtem hozzá, vizes hajamból kis cseppek estek a padlóra. Ahogy odaértem a székhez, áthajoltam Ash válla fölött. Megérezhette a belőlem áradó levendula illatot, mert beleszagolt a levegőbe. Először a velem ellenkező irányba nézett, amin elmosolyodtam. Egy vízcsepp ráhullott a vállára, mire rám kapta a fejét. A keze már indult volna, hogy megvédje magát, de még időben felismert, így a kézéle megállt fél centire a nyaki ütőeremtől. Nagyott sóhajtott és a szemét lehunyva dőlt hátra a székben.

-Ne ijessz rám így. Majdnem kiugrott a szívem.-morogta és lejjebb csúszott a helyén.-Te mindig ilyen halkan jársz? Űberelted Yau-Si-t.-nézett rám.

Utcakölykök (Banana fish - Ash Lynx ff.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant