-Légy hálás Shunichinek és Mikaylának, Max.-döfött ketté egy almát Jessica.- Ha ők nincsenek itt, mostanra már alulról szagolnád az ibolyát.
-Régen segített az egyik cikkemnél.-mutatott a nőre Ibe-san.-Srácok, ti nagyon jóképűek vagytok.-mosolygott Ash-re és Eiji-re Jessy.-Volna kedvetek modellként dolgozni a magazinunknál?-én csak mutogattam a kezemmel, hogy nem jó ötlet.
-Modellként?-kérdezte megszeppenten Ei-chan.
-Ne is figyeljetek rá.-kuncogtam.-A végén az lenne belőle, hogy a segglyukatokat kell mutogatnotok.-szólt közbe Max, nekem meg már a könnyeim folytak a nevetéstől.
-Segg...?-fintorgott Eiji.
-Te talán nem abból éltél, hogy a csajok picsáját fotózgattad?! Miért ne csinálhatnám ugyanezt pasikkal?!
-Ezt most tényleg Michael előtt kell?!-kiabált közbe Max.
-Lehetne ennél is rosszabb?-kérdezte fáradtan az Ash és köztem ülő Michael. Mi csak megrántottuk a vállunk egy sóhajtás közben, hogy nem tudjuk. Erre persze mindenki felfigyelt.
-Bocsánat.-mondta a nő.-Michael, kérsz még egy kis krumplit?
-Inkább lefekszem. Jó éjszakát.-ment oda Michy először az anyukájához és adott neki egy puszit.
-Szép álmokat, kincsem.-mosolygott a fiúra az anyja.
-Szép álmokat, Apuci.-ballagott oda a kisfiú az apjához és neki is adott egy puszit.
-Szép álmokat.-vigyorgott Max.
-Ugye sokáig itt maradtok?-nézett Michael az apjára.
-Öh izé...-habogott a kérdezett. Kicsit kisegítettem.
-Nekünk el kell mennünk, miután apa végzett a munkával.-térdeltem le a kisfiúhoz és megsimítottam az arcát.-Tudod, apukádnak sok a munkája. Szegény kisfiú. Ő semmit sem tud, csak azt, hogy az apja távol van.-gondoltam.
-Jó éjszakát.-állt meg a kisfiú az ajtóban, majd ment is tovább a szobájába.
-Jó éjt.-mondtuk egyszerre. Mikor hallottunk, ahogy csukódik a gyerekszoba ajtaja, Ash úgy, döntött, kicsit provokálja a házigazdát.
-Néni.-szólalt meg kicsit gúnyos hangnemben. Maxnak már megállt a szíve.-Hé, néni.
-Hozzám beszélsz?-fordult lassan a szőke felé Jessica.
-Ki máshoz? Idepasszolnád a mustárt, néni?-mutatott a tubusra Ash.
-Neked aztán van bőr a képeden.-csapta le elé a kért tárgyat Jessy. Még én is megijedtem egy kicsit, de Ash csak önelégülten vigyorgott.-Netán zavar, ahogy a fiamat nevelem? Hát bocs, de pont nem érdekel egy ilyen szaros véleménye.-mondta egy ideges mosollyal, majd kiment az étkezőből.
-És még ő oltogat?-morogta Ash, miközben egy csomó mustárt nyomott a tányérjára.
-Bocsi, srácok.-motyogott Max. Ekkor Jessica visszajött és elkezdett valamiért veszekedni a volt férjével. Egy idő után én voltam az első, aki megunta.
-Én inkább megyek. Nem szeretném hallgatni ezt tovább.-mondtam oda Ashnek és kisunnyogtam. Már a bejárati ajtót nyitottam, mikor a keze a csuklómra fogott.
-Hova mész?-kérdezte. Pár másodpercig gondolkodtam, mit is mondjak, de csak kinyögtem valamit.
-San Julian St. 32. Ha kellek, ott leszek.-szabadultam ki a szorításából, majd kimentem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Utcakölykök (Banana fish - Ash Lynx ff.)
FanficEgy 16 éves, "Shad G." néven ismert lány egy lövöldözés közepébe kerül. Besegít a támadott csapatnak és őt is elrabolják három másik fiatallal együtt. Vajon mit fog még ez a lány átélni....? NEM ASH X EIJI SZTORI!!!!! ~'-Mi a neved?-kérdezte a lila...