12.

498 32 1
                                    

Mikayla szemszöge

-Épp vacsorát főztem az Úrfinak, mikor azok a férfiak berontottak és felkapták az Úrfit.-mesélte panaszosan a hölgy.

-Vagyis ez a fiú volt a célpontjuk?-kérdezte Max, szerintem inkább csak magától.

-Ki Ő?-érdeklődött karba tett kézzel Ash.

-Yau-Si-sama a gazdám, Alexis Dawson professzor fia.-válaszolt a néni kézségesen.

-A fia?-húztam fel a fél szemöldökömet. Ekkor a fiú ébredezni kezdett, majd lassan kinyitotta a szemét.

-Úrfi!-örült meg az asszony, ahogy meglátta, hogy a gazdája magához tért.

-Hasonlít rád, Eiji.-kerekedett el egy kicsit Ash szeme.

-Tényleg?-nézett meglepetten Ei-chan.

-Kik vagytok....?-ült fel Yau-Si az ágyon.

-Azért jöttünk ide, mert Abraham Dawsont keressük.-mondta Max.

-Ő az édesapám öccse. Noha még sohasem találkoztam vele.-válaszolt csendesen a ház ura.

-Azt mondtad, a fia vagy, de a nevéből ítélve, ő nem ázsiai.-húztam össze a szemöldököm.

-Örökbefogadott. Édesapámnak nem lehetett gyereke, ezért magához vett.-magyarázta meg a helyzetet Yau-Si.

-Megütötted a főnyereményt, mi?-mosolyodott el kicsit gúnyosan Ash.

-Hé.-szólt rá azonnal Max.

-Hol van most a professzor?-kezdtem el sétálgatni a szobában.

-Édesapámnak 6 hónappal ezelőtt nyoma veszett.-mondta csendesen a fiú, mire megtorpantam és ránéztem.

-Volt dolgozószobája?-kérdezte Ash.

-Igen.-szólt csendesen a kérdezett.

-Megnézhetnénk?-tenyereltem az ágyra. Yau-Si csak bólintott, majd elvezetett minket Dawson professzor irodájába.

-Nem semmi...-nézett körül a szobában a mellettem álló szőkeség. Mindenhol könyvek és iratok hevertek a földön, fel volt forgatva az egész helység.

-Értesítettétek a rendőrséget?-néztem a prof fiára.

-Igen. De csak pár rendőr jött ki.-válaszolt csendesen.

-Ez borzalmas.... Ráadásul még az apukád is eltűnt.-sajnálta meg a fiút Eiji.

-Valami nem stimmel.-motyogta maga elé Ash. Valami nekem is bűzlik.

-Van ötleted, hogy merre lehet az apád?-guggolt le Max a kupleráj közepén.

-Öhm, megkérdezhetem, hogy miért keresitek?-kérdezte halkan a hosszú hajú kínai.-Kik vagytok ti?

-Hát öh, izé...-vakargattam a halántékom.

-Belenézhetek a gépbe?-tette rá az egyik kezét az íróasztalra, miközben tekintetét a fiúra vezette.

-Persze, de a bejelentkezéshez jelszót kér.-bólintott a kérdezett.

-Megoldom valahogy.-ült le a szőke a székbe.

-Menni fog?-kérdezte tőle Eiji, velem szinte egyszerre tenyerelve az asztalra. A kérdezett csak vállat rántott.

-Elnézést, a vacsora tálalva.-jött be a cselédhölgy.

-Máris megyünk.-nézett hátra a gazdája. A néni csak meghajolt, majd ment is el.

-Figyelnél rá?-kérdezte Shortertől Ash suttogva.

Utcakölykök (Banana fish - Ash Lynx ff.)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu