🌈13

4.6K 374 145
                                    

Anka

Kıkırtılar dikkatimi dağıtıyordu. İç çektim ve paragraf çözmeyi bir süre askıya aldım. Ufak taşlarla işlenmiş kol saatimden dersin bitmesine ne kadar zaman kaldığına baktım.

Ve zil çaldı.

Kitaplarımı çantama koyduktan sonra arka bahçeye çıkmaya karar verdim.

"Anka? Kantine geliyor musun?"diye seslendiler.

Cıkladım.

İtiraz etmeden kantine gittiler.

Arka bahçede, kameraların olmadığı, bomboş köşeye gizlendim. Buz gibi olduğundan kimse yoktu. Cebimden çakmağımı çıkardım. 

Sigara pakedini montumda ve pantolonumun arka cebinde aradım.

Lanet, neredeydi bu?

"Hey."

Dehşetle yerimde sıçradım. Kalbim korkudan hızla atmaya başlamıştı.

Bana seslenen kişinin yüzünü görene kadar sakinleşemedim.

"Bunu mu arıyorsun?"dedi Eslem cebinden çıkardığı Marlboro pakedini göstererek. Üzerinde beyaz montu ve sweatshirtü vardı. Topuklu botlarının çıkardığı tok sesle bana yaklaştı.

Asla Marlboro'ya para harcamazdım.

"Marlboro kullanmıyorum, ona yetecek harçlığım yok."

Çakmağı çevik bir hareketle ellerim arasından aldı.

Sigarasını yaktı. "Bende var gibi gözüküyor."

"Peki, alayım,"dedim kısık sesle. Aldığım dalı benim yerime yaktığında geriye çekildim.

Ellerini kaldırdı."Net olalım: Yönelimin sikimde değil. Sana saldırmayacağım. Sadece çakmağımı unutmuşum."

"Azra'nın arkadaşısın, dost kucaklaması verecek değildim,"dedim soğuk bir sesle.

Dumanı üflerken güler gibi oldu. "Yargılarını bırak Anka. Azra arkadaşım olabilir ama ben o değilim. Farklı insanlarız."

"Azra ve çevresi aynı, üzgünüm bunu sana hatırlatmak berbat olacak ama hatırlattım, çok geç."

"Yargısız infaz biraz."

Cevap vermedim.

Dumanı üfleyerek gökyüzüne baktı. 

"Senin amacın ne Eslem?"diye sordum.

Bakışlarını bana çevirdi.

"Neden bana geçen gün yardım ettin?"

"Her şeyi sorgular mısın böyle?"

"Ben sizin eğlence aracınız değilim." Sigaramı çöpe attım ve ona döndüm. Artislenmek ister gibi vücudumu dikleştirirek ona yaklaştım. "Azra da, çevresi de sen de umurumda değilsiniz artık."

Bu cesareti nereden aldığım halkında hiçbir fikrim yoktu.

Boyum kısaydı, sinir tepeme çabuk mu çıkıyordu acaba?

Elimle yakasını kavradım. "Madem net olmak istiyorsun, neler döndüğünü söyle Eslem. Beni kışkırtma."

Bakışları yakasındaki elimle yüzüm arasında gidip geldi.

"Bu kadar sert olduğunu bilmiyordum."

"Sizin gibilere bu gerek."

Düşünmeden konuşuyordum.

"Yakamı bırak,"dediğinde yüz hatları gerilmişti.

"Beni de gömemeyeceksin,"diye fısıldadım.

Yakasına asıldım, aramızdaki boy farkı bile beni durdurmuyordu. Kanımda lav akıyordu sanki. Aldığım oksijen bile içimi fokurdatıyordu.

Dilimi ısırdım. "Anladın mı? Git ve Azra'ya söyle şimdi."

Yakasını aniden bıraktığım zaman sendeledi.

Çakmağımı avucundan alarak sert bir bakış attım.

Yüzüme bomboş bakıyordu.

Yanından geçerek sınıfa yürüdüm.

Sanki... rahatlamıştım. Cevap vermeye vermeye onlara bıraktığım gücü görmüştüm.

O gücü istiyordum.

Kimseye spoi vermeyeyim diye herkese hömm yazıp duruyorumshdhd çok zevklishdh

Gökkuşağı İzleri🌈[girlxgirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin