Neffex delisiyim sanırım😂 her hikayeme koymadan rahat edemiyorum.
Vee okuyup geçmesiniz olmaz mı ya? Bir yorum, bir oy belki ): Çok fazla hayalet okuyucu var... Üzücü.
Anka
Derin bir iç çekerek nefesimi tuttum.
Nefesimi oflayarak verince insanlar bana döndü.
Önümdeki test kitabına baktım.
Ödevlerimi bitirmiş, biraz tekrar yapıyordum.Çıkartmalardan birisini yapıştırdığım kalemliğimden silgimi çıkardım. Silerken gülümsüyordum. Anonimle dün biraz konuşabilmiştik, yine de yeterliydi. Kim olduğunu deli gibi merak ediyordum ancak o madem istemiyordu, öyle kalmalıydı.
İçimden bir ses yakınlarda olduğunu söylüyordu.
Belki benimle iletişim içerisine girmişti, sonuçta bizim okulda olduğunu söylemişti.
Okulda bana bakan var mı diye herkese gözlerimi dikmekten iyice sapık lezbiyen konumuna gelmiştim.
Aylar sonra hayatımda beni gülümseten birisi vardı, bana iyi davranan birisi vardı. Görüp görmemem o kadar sorun değildi. Onunla konuşmak, bana verdiği çıkartmalar, onu yavaş yavaş tanımak, yavaş yavaş açılmak... Güzel bir histi. Korkmuyordum.
"Oo büyük sınava şimdiden mi hazırlanıyoruz?"
Eslem kitaplarını yanıma koyarak oturdu.
Gülümsedim. "Tekrar yapıyorum sadece."
Füsun önüme kahve bıraktı. "Hazırlanıyorsun işte ya, ben onu da yapmıyorum."
"Sen zaten hazırlanmadığını söylemiştin."
"Böyle deyince hiç çalışmıyormuşum gibi oldu ama neyse zaten hiç çalışmıyorum,"dedi sırıtarak.
"Salak."
"Fındık beyinli,"diye cevap verdi Füsun.
Kahveyi tadarak gülümsedim.
"Acı mı sütlü mü bilemedik de... Ben acı sever diye düşündüm."
"Acıları severim, doğru,"diye takıldım.
Eslem kitabını açarken biz salak salak güldük.
"Susun şimdi, ders çalışıyoruz. Haydi Füsun. Dersi kaynatan öğrenci gibi olma."
"İyi de ben zaten öyleyim, iki dersi kaynattım bugün." Gözlerini kısarak pis pis güldü.
"Sorma Anka,"dedi Eslem.
"Tam bir ineksin ya."
"İneklik berbat bir şey değil,"diye savundum. Tabii abartmamak dışında.
"Konum güzeller dışında,"dedi Füsun gülümseyerek.
Saçımı kulağımın arkasına iterek gülümsedim.
Güzel miydim sahiden?
"Sayfa yetmiş sekizi aç Füsun. İlk soru."
"Hoca az önce işledi, insaf ya! Konu sıcacık daha soğusun!"
"Bağırma lan bana! Aç çöz!"
"Babam bile çözdürmüyor-"
"Yarısını babana sorduğun için olmasın o?"
Füsun "Yalan ya,"dedi ama doğru olduğu yüzünden belliydi.
"Oğuz Hoca'nın kızı,"dedi Eslem bana bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağı İzleri🌈[girlxgirl]
Literatura Feminina"Deli miyim ben?"dedim kısık sesle. "Seni sen yapan şey budur belki de." GirlxGirl