Genç kız perdelerini çekti.
Zifiri karanlığa biraz ışık getirmek istese de saat sabahın dördüydü.
Evde kimsenin olmamasından faydalandı, ailesi anneannesinin yanına, Ankara'ya, gitmişti.
Uyumak istemediğinden mutfakta kendisine kahve yapmaya karar verdi.
Kahve hazırlanırken Füsun dolabı fare gibi karıştırdı. Bulduklarından kolay bir karar verip kendisine kaşarlı tost yaptı.
Bileğindeki tokayla saçlarını topladı tekrar. Başı uykusuzluktan öyle ağrıyordu ki... Düşünceler ise onu uyutmaktan uzak tutuyordu.
Çalan telefonuyla kendisine geldi.
Sabahın dördünde kim arardı ki?
Ekranda Mete'nin ismini gördüğünde kaşları kalktı.
Masaya kahvesiyle tostunu bırakıp sürgülü kapıya yürüdü.
Soğuğa yakalanmadan elini sarı zarfa attı. Zarfı alıp içeri girdi. Üzerindeki papatyaya baktı, gülümsedi.
Saatlerdir orada olduğunu biliyordu. Oraya bırakan bedeni gördüğüne yemin edebilirdi.
Uyumasına rağmen.
Uzun parmaklar zarfı araladı.
Papatya'm için...
Papatya'm...
Öncelikle sana teşekkür etmek istiyorum. Meleklere inanmadığım halde melekleri bana gösterdiğin, huzurlu uykularıma bir süre beni kavuşturduğun için.
Ben kendimi suçlu ve zavallının teki olarak bilirken sen beni Anka olarak gördün, kuşun olarak gördün.
Sana kabuslarımdan bahsetmediğim için özür dilerim.
Helin'in hayaletinin beni boğduğundan bahsetmediğim için.
Füsun, adına yakışır bir kişiliği olan sevgilim...
Ben seni sevdim.
Helin'in hayaleti, Eslem, Azra, özellikle ailem beni boğdu. Defalarca boğulmama rağmen senin güzel ellerini tutmaya çalıştım.
Aşk çoğu şeye yeterli değil, Papatya'm. Seni yeteri kadar sevemediğim için özür dilerim.
Helin'i kalbimde hala barındırdığım için özür dilerim.
"Bunun için özür dilemesene,"diye fısıldadı Füsun. "Sen beni sevdin. Gerisi benim için önemli değil. İlk acın sende iz bırakmış, bunun için sana nasıl kızarım ki?"
Bunu okurken canının yanmasından nefret ediyorum.
Ama bir yanım beni anlayacağını umuyor.
Sevgilim, hissettiğini biliyorum. Son sarılmamızı hissettin, değil mi?
"Son öpüşünü de..."
Abimden bahsetmiştim. Fazla uzun tutmak istemiyorum çünkü sabahın dördünde görebilirsin bunu. Güzelce uyumanı istiyorum. Abim beni o delikten çıkarmak istedi. Kızdım, şimdi mi diye kızdım.
Füsun, dayanamıyorum.
Benim ailem hiçbir zaman seninkisi gibi olmadı.
Sadece Miraç'ı severdim. O da gittiğinden beri ev benim cehennemim oldu. Ahirete inanmıyorum Füsun. Eğer öyle bir şey varsa ben zaten cehennemi yaşadım. Herkes bana yaşattı bunu.
Sen ise cenneti.
Keşke yeterli olsaydı. Keşke aşkım sana yeterli olsaydı.
Asla kendini suçlama.
Miraçla gitme sebebim cehennemimden kurtulmak istemek. Senden kaçmak değil. Hayatımda kalan en güzel parça olacaksın.
Baktığım her yerde korku görmekten çok yoruldum.
Sana Helin'i veya kötü bir anıyı anlatırken o yıkılmış ifadeni görmeye dayanamadım. Belki senden küçüğüm ama ruhlarımız aynı. Daha ne aşklar yaşayacaksın, haberin yok.
Erkeklerle, kızlarla.
Bunun önüne geçemem. Benim hayatındaki rolüm bitti.
Lütfen, bana kızgın kalma. Bundan çok korkuyorum.
Seni çok sevdim.
Hoşçakal, Papatya.
Füsun mektubu zarfa geri koydu. Nasıl kızardı ki?
Anka onun hiçbir şey anlamadığını sanıyordu. Füsun onun yüzüne baktığı an acısını görüyordu, sarhoşken sırtındaki kemer izlerini fark etmedi mi sanıyordu?
Onu burada kalmaya zorlayamazdı.
Eslem, Azra sussa sevgilisinin beynindeki seslerin susmadığını biliyordu.
Onu sandığından iyi tanımıştı.
Gülümsedi, abisinin yanında mutlu olmasını umuyordu.
Mutluluk sevdiğimiz insanla aynı yönde olmayabilirdi.
İkimiz de sırf seviyoruz diye aynı yönü seçmek zorunda değildik.
Füsun telefondan Mete'yi aradı.
Mete derin bir iç çekti. "Gitmiş..."
"Oku bakalım,"dedi Füsun.
"Ne? Neyi?"
"Sana bıraktığı mektubu diyorum."
"Haberin var mıydı? Sana haber mi verdi?"derken çok şaşkındı Mete.
Füsun gülümsedi.
"Hayır, ben Papatya'mı tanıyorum."
Füsun yolun karşısına geçen sevgilisine el salladığını hayal etti.
Hoşçakal Papatya.
Anka'ya kızmayın. Yani kızın ama gelip sövmeyin... Helin'in acısını bu kadar kolay atlatacak değildi. Düşünün, okulda ciddi bir zorbalığa uğruyorsunuz, aileniz yanınızda değil. Karşınızda. Aile faktörü bu konuda çok önemliyken. Füsun'u sevmiş olması bir şeyi değiştirmiyor. Aşk her şeyi çözmüyor.
Çözer hikaye bu diyen varsa üzgünüm. Benim gerçeğim bu. Sizinkisi ne bilemem.
Anka abisiyle çok mutlu olacak. Füsun da kendi mutluluğunu bulacak. Hem Mete reis var yanında shshs
Mete'ye yazdığı mektubu belki eklerim. İsterseniz.
Ve istediğiniz gibi bitmediği için gelip bana küfür falan etmeyin, angst yazdım etiketlere bakabilirsiniz. Çünkü böyle tipler var maalesef. Özelden ya da buradan linçleyen. Karakterlere kızabiliriz, insanız sonuçta ama bana gelip ciddi küfürler savurmayın.
Deli oluyorum shhs
Ve yanımda olduğunuz için teşekkür ederim tekrar💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağı İzleri🌈[girlxgirl]
ChickLit"Deli miyim ben?"dedim kısık sesle. "Seni sen yapan şey budur belki de." GirlxGirl