🌈49

2.9K 255 67
                                    

Papatya'm: Çıkışta bekler misin?

Anka: Tabii💜

**
Ayaklarımı yere sürtmeye devam ettim.

Merdivenlerden insanlar akın ediyordu. Ben köşede Füsun'u bekliyordum.

"Demek birini bekliyorsun artık."

İç çekerek bakışlarımı Eslem'e diktim. "Ne istiyorsun?"

"Bir şey istemiyorum."

"Seni anlamıyorum Eslem. Beni korudun, Füsun'u korudun ve sonra onun yerine geçmeye çalıştın. Hepimize yalan söyledin. Dostunu kıskandığın için, neden? Eslem neden?"

Kaşlarını kaldırıp gülümsedi. "Fazla aptalsın Anka. Herkesi melek sanıyorsun. Bu yüzden de Helin'i kaybetmedin mi zaten?"

Senin yüzünden.

Çenemi sıktım. "Herkesi melek sanmıyorum. Belki ufak bir parça iyilik olduğunu düşünüyorum."

"Tam bir kaybedensin."

"Soruma cevap vermiyorsun."

"Çünkü tiksiniyorum. Sizin gibilerin mıç mıç, el ele çevremde gezmesinden tiksiniyorum."

"Heteroseksüel bireyler gezebilir ama, değil mi?"

"Beni ne zaman birisiyle öyle gördün?"diye alayla cevap verdi. "Ben ne sevgimi veririm, ne öpüşürüm. Ben cinsel isteğim için ilişki yaşıyorum ve bunu karşı cinsten elde ediyorum."

"Kalplerini kırdığını bildiğin halde mi? Birisini kırmak sizin gibiler için neden bu kadar kolay?"diye sızlandım.

"İnsanlar kalbini eline verir Anka. Ve sen de elinde tutmaktan yorulursun."

"Bu da ne demek şimdi?"

"Füsun'un kalbi avuçlarında."

"Bu benim için bir ağırlık değil."

"Biliyorum,"diye mırıldandı. O da duvara yaslanmıştı. "Diğer elinde Helin'in kalbi var."

"Hayır,"diye ciddiyetle cevap verdim.

Başını iki yana salladı. "Gözlerinden o kırıklık okunmuyor mu sanıyorsun Anka? Bunu Füsun onaracak kadar güçlü mü?"

Dolu gözlerimi ileriye diktim. "Sizin gibiler yüzünden bu hale geldim."

"Kalbini ortaya koyan sendin."

"Siz söktünüz. Neden mi? Zavallı bir karakterin var senin, insanların hayatlarına saldırarak onlar gibi olup bunu gölgelemek istiyorsun Eslem." Bakışlarımı ona çevirdim. Sert bakıyordu. "Asla gölgeleyemeyeceksin. Bu zavallılığını hiçbir şey gölgeleyemez. Sana baktığımda kararmış birisini görüyorum sadece."

Omuz silkti.

"En azından bu kararmışlığımla insanları koruyabilirim Anka. Sen ise Helin'i koruyamadın."

"Siktir git,"derken sesim titriyordu.

"Füsun'un da aynı sonu yaşamayacağı ne malum?"

Onu ittirdim. "Rahat bırak bizi."

"Doğruları duymak acıtıyor, değil mi? Kalbini söküyorlarmış gibi hissediyorsun."

"Hala iyi birisi olabilirsin. Füsun için, o anonimken, beni korudun."

"Kendim için,"dedi alayla. "Haklı olup olmadığımı merak ediyordum."

"Ne demek istiyorsun?"

"Sen de elindeki kalbe ne yapacaksın görmek istiyorum."

Sinirden buz kesmiş bir şekilde yürümeye başladım.

"Çünkü bizden farkın olmadığını biliyorum!"

Sadece çıkışa yürüdüm.

İnsanların söylediği şeyler benim kim olduğumu belirlemezdi.

Eslem vs Anka yüzleşmesi. Aslında Eslem zeki birisi de ama kötüye çalışıyor :')

Siz ne düşünüyorsunuz?

Görüşmek üzere güzellerimm💛


Gökkuşağı İzleri🌈[girlxgirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin