🌈50

3.4K 264 202
                                    

Multi kim biliyorsunuzz. Anka Baba dhdhd

Anka

Füsun geldiğinde parmaklarım arasındaki sigarayı çöpe atmaya hazırlandım.

"Bitirseydin..."

"Canım istemiyor."

"Senin mi? Tam bir keşsindir,"dedi gülerek. Ben de güldüm.

Rahatsız olduğunu bildiğimden beri yanında içesim gelmiyordu.

"Gidiyor muyuz?"

Derin bir iç çektim.

"O kadar da korkacak bir şey yok. Sen cesur kızsındır."

"Ailenle tanışacağım. Kız arkadaş ya da normal birisi. Sonuçta beni görmüş olacaklar. İlk izlenim çok önemli."

Kötü bir izlenim ölüme sürükleyebilirdi.

Aynı hataları tekrarlamamalıydım.

Üzerime giydiğim salaş,  beyaz delikli kazakla kot eteğe baktım.

"Etek çok kısa oldu bence."

"Anka, çok güzelsin. Yemin ederim."

Gülerek ağzıma bir naneli şeker attım. Füsun siyah bir kot pantolonla siyah noktalı beyaz bir gömlek giymişti. Gömleğinin yakası açıktı biraz.

Omuzlarından aşağı dökülen saçları ile ne kadar güzel olduğunun farkında değilmiş gibiydi.

"Gidelim mi?"dediğimde tatlı bir heyecanla aydınlanmış yüzü bana döndü, başını salladı.

Durağa yürüdük.

Boş duraktan faydalanarak elimi tuttu ve ileriye bakarak ıslık çaldı.

"Mutlu musun?"

İlk defa duraksamadan gülümseyerek cevap verdim.

"Ya sen?"

"Çok."

O da gülümseyerek yola bakıyordu.

"Beni nereden gördün? Yani nasıl tanıdın?"

"Eslemle arkadaşken... Okulunuzun çıkışına gelmiştim. Hem babamı bekleyecektim, babamın işi uzun sürdü. Sinirlendim, sıcakta beklemek bunaltıcıydı. Babam bir veliyle görüştüğünü, çok önemli olduğunu söyledi. Okulun oradan iki yavşak geçip laf atınca onlara küfür edip içeri girdim."

"Her neyse. Müdürün odasında iki aile gördüm. Bir kız içeride dimdik dururken ailesi ondan nefret ediyor gibi izliyordu onu."

Yutkundum.

Helin.

"Bir kız daha gördüm. Öyle ağlıyordu ki şok oldum. Önce kavga ettiklerini düşünsem de diğer kız bakışlar çekildiği an kızı kapıdan çıkarıp kapıyı kızın yüzüne kapattı."

"Beni korudu."

"Ağlamaktan yüzü şişmiş ufak kız ise kapıya vurdu. Uzun süre sonra herkes çıktı. Babası kızı sürüklüyordu resmen. Sen kızın arkasından öyle bir baktın ki o an aşık olduğunu fark etmem zor olmadı."

"Yeni öğrenilmişti,"dedim uzun süre sonra. "Babası deliye dönmüştü."

"Doğru, değil mi? Ölüm şekli."

Başımı salladım.

"Orospu çocuğu."

"Kendimi suçlamaktan duramadığım tek bir gecem geçmedi."

Gökkuşağı İzleri🌈[girlxgirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin