Yok bu girmiyor sıralamayadhhd Ve bazı sıralamalarda cringe hikayeler var, ağlıyorum...
Seri yak yak 🔥
Anka
Montuma sarılarak yürümeye devam ettim.
Hava her zamanki gibi buzdu.
Kol saatimden kaç dakikam kaldığını kontrol ettim. Yirmi dakika sonra öğle molası bitecekti.
Köşeyi döndüğüm an iki bedeni fark ettim. Derslerle ilgili şeyler konuşuyorlardı, duman kokusu da buraya geliyordu. Sigara içiyorlardı.
Beremi düzelttim.
Beni gördüklerinde irkildiler.
Eslem ofladı. "Kedi misin sen? Ses çıkarsana."
Yanındaki kız bana aldırmadan kraker yemeye devam etti. Bu soğukta burada sadece kraker mi yiyordu? Sınıfta da yiyebilirdi, Eslem yüzünden soğuğa mı mahkum olmuştu? Eslem'e attığı ters bakışlarla cevabımı almış oldum.
Onu gelişi güzel inceledim. Saçları hafif dalgalıydı, bu sefer dağınık bir topuzdu. Bazı tutamlar yüzüne geliyordu. Kahve gözleri biraz iriydi, yüz hatları ve bakışları ona asi bir görünüş katıyordu.
Kulağının birindeki piercingle oynadı. Bir dizini duvara yaslamıştı Eslem gibi. Onu okulda fazla gördüğümü hatırlamıyordum, biraz anımsıyor gibiydim. Azralarla değil de Azra'nın alt kattaki çetesi (?) ile takılıyor olabilirdi. Azra bütün okula hakimdi sanki.
"Bu sefer çakmağın var sanırım,"dedim Eslem'e dönerek.
"Azra'dan aldım."
Kaşlarımı kaldırarak cebimden bir dal çıkardım.
"Sen neden burada kraker yiyorsun?"
Kumral kız bana baktı. "Ne?"
"Hava buz gibi, sigara içmiyorsun. Neden burada kendine eziyet çektirdiğini soruyorum."
Yuttuktan sonra cevap verdi. "Derste uyuyordum, öğle arası uykum açılsın diye çıktım."
Eslem ters bir bakışla bizi izliyordu.
"Ne oldu?"dedim dayanamayarak.
"Biz Azra değiliz,"diye başladı.
"Hala o meselede misin Eslem? Benim taktığım yok bile. Sonuçta arkadaş değiliz."
Eslem sigarasını söndürdü. "Anlamıyorsun Anka."
"Anlat o zaman."
"Ne istediğini sen bile bilmiyorsun." Eslem bana diklendi.
"Bu da ne demek şimdi?"
"Ya sakin olun,"dedi kız birden. "Eslem, hadi uzatma da anlat. Neden fotoğrafı Azra'dan aldın?"
Kollarımı bağladım. "Güzel başlangıç."
"Çünkü sinirlendim."
"Oo,"dedim. "Bir yıl sonra birisi homofobikliği durduruyor."
"Azra kolayca kurtulabileceğin bir kız değil Anka,"dedi kumral kız.
"Bu seni neden alaka- dur sen hala mı kraker yiyorsun?"
"Füsun, ciddi misin?"diye sızlandı Eslem.
"Gergin anlar, elimde değil bir kere." Bana da krakerden uzattı.
Peynirli krakerden aldım. "Teşekkürler. Füsun?"
"Evet,"dedi.
"Güzelmiş. İsmin yani."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağı İzleri🌈[girlxgirl]
Chick-Lit"Deli miyim ben?"dedim kısık sesle. "Seni sen yapan şey budur belki de." GirlxGirl