🌈52

3K 248 206
                                    

Anka

Dakikalardır ekrana bakıyordum.

Titreyen ellerimden telefon düşmesin diye telefonu sımsıkı tutuyordum.

Yutkundum ama boğazım öyle acıyordu ki bu benim için büyük bir eziyet olmuştu.

"Abi..."

"Anka?"

"Abi..."diye fısıldadım.

"Nasılsın?"

"İyi... İyiyim, ya sen?"

Nefesini bıraktı. "Ben de iyiyim."

"Neredesin?"diye sordum kendimi tutamayarak.

"Ankara'dayım."

"Güzel mi? Hep gitmek isterdin."

Güldüğünü işittim. "Çok güzel."

"Okulun nasıl?"

"Asıl senin nasıl bıcırık?"

Dayanamayıp ben de güldüm. "İyi."

"Ben... Şunun için aramıştım,"diye mırıldandı.

Boğazını temizledikten sonra devam etti. "Ben... Ankara'da çok güzel bir lise buldum. Hem bana yakın, hem eğitimi çok iyi. Öğretmenleri de tanıyorum. Anka... Kardeşim...Ben seni onlardan kurtarmak istiyorum."

Şokla kalakaldım.

"Senin sadece sevdiğin için dayak yemeni istemiyorum. O yobaz senin baban değil. Sana beş kuruş vermeyen, dahası senden para isteyen, lezbo diye aşağılayan, senden tiksinen, şiddet eğilimli o herife bırakmak istemiyorum seni."

Dudaklarımda bir gülümseme belirdi.
"Ya önceden, o zaman da böyle mi düşünüyordun?"

"Anka..."

Kahkaha atarak cevap verdim. "Bırakıp giderken de mi öyle düşünüyordun?"

"Anka! Sus da dinle!"

"Ne?"

"Dinle!"diye öyle bir bağırdı ki gözlerimi boşluğa dikerek susmak zorunda kaldım. "Beş kuruşum yoktu. Seni alsaydım bana yük olduğunu hissedecektin, sana bakamayacaktım. Onlar da bakmıyor diyeceksin belki ama paraları var Anka. Bir evin var. Benim evim yoktu. Bir işim yoktu. Minibüse binip para harcamamak için yürüyordum. Ne zaman seni geride bıraktım? Kamil miyim lan ben? Ne sanıyorsun beni? Kardeşim için en iyisini istedim, biraz dişini sıkmanı istedim!"

"Sapık, iğrenç, hasta diye döverlerken çoktan kaybolmuştun!"dedim hıçkırarak. "Kimse beni korumadı, ben kendimi korudum. Sana ihtiyacım yok! Anladın mı?"

"Ne düşündüğün umurumda değil. Alacağım seni oradan."

"Senden nefret ediyorum!"

Telefonu kapatıp hıçkırıklara boğuldum.

Ben kendime yeterdim.

Hem Oğuz hoca vardı. Füsun vardı...

"Ne bağırıyor lan bu kardeşin gecenin köründe?"

Abimin arkadaşlarından birisi olza gerek.

"Amına koyduğumun kızı, sussana!" Ve Kamil abim.

"Siktir git!"deyip kapıyı kilitledim.

"Anka oraya gelirsem ağzını yüzünü kırarım bak."

"Gel, kır! Hadi!"

Abim kapıya öyle bir vurdu ki yerimde sıçradım.

Gökkuşağı İzleri🌈[girlxgirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin