🌈47

3.2K 287 88
                                    

Anka

"Harika görünüyor,"dedim çatalımla oynarken.

Füsun, Mete için pasta yapıyordu.

"Bir de tat öyle karar ver gel, gel,"dedi ve ağzıma kocaman bir dilim tıkıştırdı. "Dal gibisin ama ben kafaya koydum, kilo aldıracağım sana."

"Böylo... Böyle gayet iyiyim."

Füsun biçimli kaşlarını kaldırdı. "Kolunu çeksem kopar."

"Kopmaz."

Kolumu ona salladım. "Çeksene."

"Acımaz mı?" Yüzünü buruşturdu.

"Ya bak çek, güçlüyüm ben."

"Anka kuşum, sen doymadın bence. Ondan böyle davranıyorsun."

"Böyle daha güzel oluyormuş,"dedim yüzüme tatlı bir sıcaklık inerken.

Ağzıma bir dilim kek tıktı.

"Ne güzel oluyormuş?"

Ağzım dolu bir şekilde ona bakınca "Ha..."dedi.

Bitirdiğimde cevap verdim. "Yüzüme demen. Kuşum diye yani."

Gülümsedi. Hafiften yüzü pembeleşmişti.

İkimiz de gülerek bakışlarımızı kaçırdık.

Ortam sessiz kaldığımız zaman alevlendi. Kahretsin, bir şey söylemeliydim.

Konuş ağızsız, konuş.

Mete nerede kaldı?

Yapılacak en son şeyi yaptım. Füsun'un önlüğünü tuttum. Önlüğün ipleriyle oynarken vücudunu inceledim. Beli normaldi, kalçası öyle Kylie Jenner gibi değildi ama göğüsleri gerçekten büyüktü. Giydiği gömleğin yakasından göğüsleri gözüküyordu.

Elimi iplerden yukarı çıkardım.

Uzun saçlarını omzunun arkasına ittirip boynuna dokundum.

İkimiz de derin bir nefes aldık.

Ellerimden birisini masaya yaslarken bir elimle iplerle oynamaya devam ettim.

Füsun belimden kendisine çekti beni. "Sen benim hayaller listemin neredeyse tamamını oluşturuyorsun, gerçekleşmen bile benim için mucize Anka."

Gözlerine bakma cesaretini gösterdim. Burunlarımız birbirine değmek üzereydi. Gözlerinin dolduğunu ama buna rağmen ışıl ışıl gülümsemesi yüzünde durduğunu fark ettim. Çok güzeldi.

Belimdeki elini çeneme çıkardı.

Gülümsedim. "Sana tutuldum Papatya."

Dudaklarımızı buluşturarak cevap verdi. Önlüğün iplerine asılarak kendime çektim onu.

Kalçam masaya yaslandı. Yumuşak dudakları alt dudağımı esir aldı.

Masaya oturdum. İki eliyle belimi kavradı ve öpüşmeyi alevlendirdi.

Önlüğünden bana değen yemek artıkları beni zerre rahatsız etmezken ellerimi saçlarına çıkardım.

Sonunda dudaklarımız sızladığı an kendimizi geriye çektik.

İkimiz de nefes nefeseydik.

Birbirimize baktık bir an. Düşündüğüm tek şey ona nasıl birden aşık olduğumu fark etmediğimdi. Şimdi ise bunun farkına varmanın o sarsıcı etkisindeydim. Hak ediyordu, onu birisinin deli gibi sevmesini hak ediyordu.

"Hayalinden daha mı güzelmiş?"diye sataşınca güldü.

"Evet, masaya oturmanı beklemiyordum."

Utançla masadan sarkan bacaklarıma baktım.

"Mete'nin erken gelmemesi iyi olmuş,"dedi sonra.

İkimiz de sırıttık.

Where are my lesbians diye fırlayan bir Mete istemiyordum şu an. Füsun'un evinde, onunla olmak istiyordum.

Ona bağlanmaktan korkmadan.

First kiss nasıl buldunuzz🌈

Smut yok, sadece smut için okuyanlar gidebilir kimse için smut yazmak istemiyorum.

Gökkuşağı İzleri🌈[girlxgirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin