{3}-Είναι πιο βλάκας απ'ότι πίστευα.

143 17 6
                                    

Κεφάλαιο 3ο

"Εγώ στη θέση σου δεν θα έπλενα ποτέ το μπλουζάκι μου.",μου είπε η ξάδελφή μου,με μπουκωμένο στόμα,κοιτώντας με με καρδούλες στα μάτια και εγώ απλά την κοίταξα.

Ναι,σωστά.

Από τότε που το μυστήριο αγόρι,ονόματι Ντέιβιντ Νίλσον με ακούμπησε στον ώμο ώστε να με προσπεράσει,η Σόφι κυριολεκτικά,τρελάθηκε.

Άρχισε να λέει για το πόσο θεός και διάσημος ήταν.

Για το πως η κάθε κοπέλα στη σχολή θα ήθελε να περάσει μια βραδιά μαζί του,η έστω να της δώσει λίγο σημασία και όσες είχαν καταφέρει κάτι από αυτά,είπαν τα καλύτερα λόγια για τα..προσόντα του.

Και εμένα που με ακούμπησε στον ώμο;Σύμφωνα με τα λεγόμενα της,έπρεπε να νιώθω περίφανη με τον εαυτό μου.

Εγώ το μόνο που ένιωθα όμως ήταν αδιαφορία.

"Θα ηρεμήσεις πια με αυτόν τον τύπο;Έλεος,δεν είναι και ο βασιλιάς της Αγγλίας.",της είπα νευριασμένη,τρώγοντας και εγώ μια μπουκιά από το λαχταριστό σάντουίτς μου.

Είχε έρθει η ώρα του μεσημεριανού και μπορώ να πω με σιγουριά πως εδω,είναι τέλεια.

Η καφετέρια έχει τα πιο τέλεια σάντουιτς.

Αγνόησα το αγενές ρολάρισμα των ματιών της και τη κοίταξα ξανά.

"Εξάλλου κοπελιά,έχεις αγόρι.",της είπα αυστηρά και εκείνη γέλασε στα λόγια μου.

"Μα το ξέρω καλέ.Εγώ έχω τον Λουκ,εσύ όμως;",είπε και μου έκλεισε το μάτι συνομωτικά.

Α,έτσι εξηγείται που έχει τρελαθεί εντελώς.

"Σόφι,πόσες φορές θα σου το πω;Δεν ήρθα εδώ για να--"

"--βρεις αγόρι.Ξέρω ξέρω.",απάντησε στα λόγια που επαναλαμβάνω εκατό φορές από τότε που ήρθα εδώ,"Μα είναι κούκλος και διάσημος και--"

"--και παίχτης.Παίζει με τα κορίτσια ξαδελφούλα.Είναι η πρώτη μου ημέρα εδώ και τον έχω ήδη πετύχει με πόσες..πέντε διαφορετικές;Τις θέλει μόνο για να ικανοποιήσει τις ορέξεις του και λυπάμαι αλλά εγώ δεν θα γίνω μια από αυτές.Εξάλλου,δεν είναι καν τόσο ωραίος--"

"--Τι;",φώναξε σοκαρισμένη με τη τελευταία μου πρόταση και η καφετέρια έπεσε σε ησυχία.

Τα μάγουλα μου κοκκίνησαν ελαφρώς και τη τράβηξα για να κάτσει κάτω.

"Είσαι ηλίθια;",τη ρώτησα θυμωμένη όταν όλοι πια γύρισαν στις δουλειές τους,"Γιατί φωνάζεις;"

Το Μυστικό ΤηςNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ