Κεφάλαιο 13ο
"Εντάξει,Άριελ.Προφανώς δεν εισαι συγκεντρωμενη.",είπε παραξενεμένη η Σόφι,τόση ωρα που κοιτούσε τις πρόβες μας από την πόρτα της αίθουσας,κλείνοντας κατευθείαν τη μουσική και κάνοντας με να δυσανασχετήσω.
"Μια χαρά συγκεντρωμένη είμαι.",είπα και ο Άλεκ με κοίταξε παραξενεμενος δίπλα μου.
"Με πάτησες τρεις φορές.",είπε παραπονεμένος και τον κοίταξα στραβά.
"Α σόρρυ,σου έσπασα κανένα νύχι;",τον ειρωνεύτηκα και εκείνος απλά στριφογύρισε τα μάτια του χώρις να απαντήσει.
"Οκέυ,τι λέτε να κάνετε ρνα διάλειμμα,να πάμε σουπερμάρκετ να πάρουμε εφόδια και να γυρίσουμε εδώ να δούμε ταινία τρόμου όλοι μαζί;",πετάχτηκε ξανά ρωτόντας μας η Σόφι και όλοι γυρίσαμε να τη κοιτάξουμε.
Διάλειμμα;Φυσικα και οχ--
"Τέλεια ιδέα!",πετάχτηκε η Μπέλα τωρα και στριφογύρισα τα μάτια μου,"Θα πάει ο Άλεκ με την Άριελ σουπερμάρκετ,δεν χρειάζεται να πάμε όλοι.Εμείς ας κάτσουμε εδώ,να συμμαζέψουμε λίγο την αίθουσα και αν είναι να ψάξουμε μια καλή ταινία τρόμου.",συμπλήρωσε.
"Οκέυ,τέλεια.",συμφώνησε η Σόφι και όλοι κούνησαν το κεφάλι τους θετικά ενιουσιασμένοι,εκτός από μένα.
Κανείς δεν ρωτάει τη γνώμη μου,έτσι;
"Γιατί όμως να δούμε τρομαχτική;",παραπονέθηκε ο Άλεκ και ο Γάβριελ στριφογύρισε τα μάτια του.
"Γιατί γαμάνε;",του απάντησε.
"Όχι δεν γαμάνε.Ίσα ίσα είναι άθλιες."ανταπάντησε ο Άλεκ τώρα και όλοι,μαζί με εμένα αυτή τη φορά,στριφογυρίσαμε τα μάτια μας.
"Τέλος πάντων,ποιος είπε ότι εγώ συμφώνησα;Είμαι η αρχηγός,μη το ξεχνάτε.",είπα,σταυρώνοντας τα χέρια στο στήθος μου και όλοι μούτρωσαν.
"Ω έλα τώρα ξαδελφούλα.",είπε η Σόφι,πλησιαζοντάς με,"Κάνετε πρόβα εδώ και τρεις ώρες και εσύ έχεις το μυαλό σου αλλού-ή σε άλλον--",είπε το τελευταίο ψυθιριστά,με σκοπό να μη το ακούσω αλλα μάντεψε,το άκουσα,αλλά όταν πήγα να το αρνηθώ και να τη βρίσω,συνέχισε,"--γιατί δεν θες να ξεκουραστείτε λίγο;Συνεχίστε άλλη μέρα."
"Ναι,Άριελ.Πλιζ;"παρακάλεσε η Μπέλα και όλοι με κοιτούσαν με κουταβίσια μάτια.
Ε,δεν πάει στο καλό.
"Καλά,αλλά γιατί να πάω εγώ σουπερμάρκετ;",ρώτησα μουτρωμένη και γέλασαν όλοι.
"Γιατί είσαι η αρχηγός.",μου έκλεισε το μάτι η ξαδέλφη μου και ξαναγέλασαν όλοι.
ESTÁS LEYENDO
Το Μυστικό Της
Romance❝Εχεις νιωσει ποτε λες και δεν εισαι ο πρωταγωνιστης της ιδιας σου της ιστοριας; Σαν να εισαι απλα ενας υποστηρικτικος χαρακτηρας, και οποιος παιζει αυτον τον ρολο, δεν εχει σημασια. Η ταινια θα ειναι και παλι η ιδια. Γιατι το σεναριο εχει ηδη γραφτ...