{12}-Φήμες;

117 15 8
                                    

Κεφάλαιο 12ο

"Τι έκανε;"τσίριξαν μαζί και οι δύο και τότε πριν προλάβω να απαντήσω,η κολλητή της Έμιλυ,η Άνν,ήρθε στο παγκάκι μας και έκατσε δίπλα μου,χαιρετώντας μας.

"Τι έγινε ρε κορίτσια,Γιατί μοιάζετε λες και είδατε φάντασμα;Πέθανε κανείς;"

"Όχι όχι,κάτι χειρότερο!",είπε η ξάδελφή μου και εγώ στριφογύρισα τα μάτια μου στην υπερβολή της ενώ η Άνν γούρλωσε τα μάτια της,αφού δεν ήξερε.

"Συγνώμη,εσύ δεν ήσουν αυτή που ήθελε να κάνω κάτι μαζί του εξαρχής;",είπα πριν μπορεσει να με σταματήσει και συνέχισα,"Και εξάλλου,στον λαιμο με φίλησε."

"Α,εγώ νόμιζα ότι κάηκες από την ισιωτική!",τσίριξε η Σόφι και η Έμ γέλασε δυνατά,"Η ζωή μου βασίζεται σε ένα ψέμα!"

"Ποιος σε φίλησε στον λαιμό,καλέ;Η μάλλον--",είπε η Άνν όσο κοίταζε καλύτερο το κόκκινο σημάδι που μου άφησε ο πανηλίθιος,το οποίο σιγά σιγά άρχισε να γίνεται μια απόχρωση του μωβ,"--ποιος σε ρούφηξε;"

Στριφογύρισμα ματιών.

Όλες είναι ίδιες.

Ξεφύσιξα και την κοίταξα.

"Ο Ντέιβιντ φάκινγκ Νίλσον!Το πιστεύεις;;",φώναξε η Σόφι και μερικά παιδιά που ήταν δίπλα μας,γύρισαν ενοχλημένοι από τις φωνές της.

Τους χαμογέλασα αθώα και γύρισα ξανα σε αυτή.

"Θα σταματήσεις να φωνάζεις παιδάκι μου;",της είπα τρίζοντας τα δόντια μου,"Ποιο είναι το πρόβλημά σου,δεν καταλαβαίνω;"

"Δεν το περίμενα να με πάρεις στα σοβαρά,Άριελ.Σε ξέρω και νόμιζα πως δεν θα ασχοληθείς καν!Σε παρακαλώ,μη τον ξανα πλησιάσεις.",μου είπε προειδοποιητικά και εγώ παραξενέυτηκα με τα λόγια της.

Πρώτη προειδοποίηση,ε μωρό μου;

"Τι στο καλ--"

"Είναι μπελάς,ξαδελφούλα.Κυκλοφορούν φήμες για αυτόν που δεν θα πίστευες.Λένε πως πουλάει ναρκωτικά για να βγάλει λεφτά.Κοιμάται με κάθε κοπέλα που του κάθεται για να τον ευχαριστήσει και δεν έχει ίχνος αξιοπρέπειας.Όσες παράτησε,έχουν πει πως ήταν καλός στο κρεβάτι,άγριος και όλα αυτά,αλλά τις πετάει έξω κατευθείαν μόλις τον ευχαριστήσουν.Σε παρακαλώ,δεν θέλω να καταντήσεις σαν και αυτές!"είπε γρήγορα και μου έπιασε τα χέρια,"Μπορεί να το άρχισα για πλάκα,αλλά τέτοιου είδους αγόρια,είναι μόνο για να τα κοιτάς από μακριά."

Το Μυστικό ΤηςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora